Avatar billede sondervangen Nybegynder
23. juli 2004 - 10:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

filtype hvordan kan jeg se efternavn på fil eks. exe eller mp3

hejsa
jeg sidder lige og vil tjekke nogle filer.. hvi jeg går ind i en mappe... og vælger øverst i "vis" "detaljer" skriver den eks. vis en exe fil som et program... i egenskaber kan jeg også bare se det er et program... men hvor kan jeg se det andet
Avatar billede gchris5 Praktikant
23. juli 2004 - 10:47 #1
Du kan i funktioner/mappeindstillinger/vis
fjerne krydset i "skjul filtypenavn for kendte filtyper"

Så kan du se endelsen på alle filer
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
23. juli 2004 - 10:47 #2
Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener men prøv at gøre følgende:
Gå ind i en mappe (fx C:\)
Tools -> Folder Options -> View -> Klik flueben VÆK i "Hide extensions for known file types"

Er ikke helt sikker på hvad den hedder på dansk men noget med:
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Skjul fil-endelser for kendte filtyper.

Er det det du eftersøger? :)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
23. juli 2004 - 10:48 #3
der var jeg for langsom på tasterne :o)
Avatar billede gchris5 Praktikant
23. juli 2004 - 10:49 #4
Jeg er bare hurtigere

Men så fik han den både på Dk og på Eng.!
Avatar billede sondervangen Nybegynder
23. juli 2004 - 10:50 #5
ææææv havde os lige selv fundet det http://www.eksperten.dk/spm/497828
men gcchris5 skriv et svar så jeg kan lukke spørgsmålet .. for det virker (-:
Avatar billede gchris5 Praktikant
23. juli 2004 - 10:54 #6
Svar
De flest spørgsmål er jo stillet før - så hvis man ikke er doven, så er det bare at lede ;o)
Avatar billede sondervangen Nybegynder
23. juli 2004 - 10:59 #7
(-.