Avatar billede jesperchristiansen Nybegynder
23. juli 2004 - 07:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Undersøge om dobbelt linieskift

Hejsa!

Nu fik jeg jo et glimrende svar på mit spørgsmål om at den kun skulle udskrive første afsnit (eller ned til dobbelt linieskift). Jeg er derfor interesseret i at høre hvordan jeg undersøger om der kommer et dobbelt linieskift - og hvis det er tilfældet, så vil jeg gerne udskrive et link så jeg kan linke videre til en side hvor det hele bliver vist, fremfor kun ned til første linieskift. Håber det var beskrivelse nok?! :)

Tror ikke i behøver at gå for meget i detaljer med svaret.

På forhånd tak!
Jesper Christiansen
Avatar billede exp Juniormester
23. juli 2004 - 08:05 #1
\r\n\r\n

eller

\r\r

eller

\n\n

alt efter hvilken server du benytter :-)
Avatar billede jesperchristiansen Nybegynder
23. juli 2004 - 08:33 #2
ah! vidste jeg egentlig godt.. Exp.. tror du har oprettet en kommentar istedet for et svar?! :/ Gjorde du også i dit andet svar til mig.. så jeg kan ikk rigtig give dig point :(
Avatar billede exp Juniormester
23. juli 2004 - 09:29 #3
Svarer sjældent før jeg er sikker på løsningen er rigtigt, eller forslaget kan bruges :-)
Avatar billede exp Juniormester
23. juli 2004 - 09:29 #4
P.S. 30 point er lige i overkanten for dette spørgsmål :-)

Stik mig bare halvdelen...
Avatar billede jesperchristiansen Nybegynder
23. juli 2004 - 10:03 #5
er vist ikk helt klar over hvordan jeg giver halvdelen.. så tror bare du fik det hele?! :)
Avatar billede exp Juniormester
23. juli 2004 - 10:18 #6
Du lægger et svar selv, markerer dit eget og mit navn og klikker på knappen :-)
Så fordeler systemet selv pointene.