Avatar billede samong Nybegynder
23. juli 2004 - 02:03 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan får man Outlook Express tilbage

Hejsa...

Lavde en WinXP lite med nLite.
Dette var også helt fint,, Indtil jeg fandt ud af at Outlook i Office har brug for Outlook Express.
Den var røget ud af installations CD'en, så den kan ikke tilvælges fra kontrol panel - Tilføj/Fjern - Windows components.
De downloads jeg kan finde henter kun ca 0,5 mb, og undersøger ens system, og der er OE ikke.... ingen install af samme.

Er der ikke et sted man kan hente den i fuld pakke ?

Kunne selvfølgelig lave XP om igen, men når man har brugt en 3-4 timer på at installere, til sidst sætter mail op, og lortet ikke virker.. tager man chancen og håber på hjælp her.
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. juli 2004 - 02:37 #1
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. juli 2004 - 02:44 #2
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. juli 2004 - 02:49 #3
Og - den fulde version kan du hente her:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede samong Nybegynder
23. juli 2004 - 17:58 #4
Denne kunne ikke bruges da den sagde jeg havde en nyere version..
Så Ny windows igen igen igen.
Men tak for opl. kan desværre ikke give dig point da du kun kommentrerde det
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. juli 2004 - 20:21 #5
>samong: en nyere version? skyldes nok opdateringer som skal på igen da du geninstallerer IE6. Læg den på og opdater på Windows Update. Så kommer din OE igen.
Jeg kan da godt lægge et svar med det samme, men giv ikke points før det virker.
200 er også for meget.
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. juli 2004 - 20:22 #6
Et svar. ;o)
Avatar billede samong Nybegynder
23. juli 2004 - 22:25 #7
OE røg herlt ud af installations cd'en. så dewr er INGEN spor efter den i den windows.
Jeg er holdt op med Wubdiows update, kun sp 1 er integreret i installationen.
Prøvede også atr afinstallere IE, men lige meget hjalp det.

Jeg lavede en ny af WinXP Lite, startede forfra. Har barte gjret det FOR mange gange efterhånden :)

Jeg deler de 200 mellem os, kommer her ikke så tit, og når jeg gør det, giver jeg gerne ud for at få problemet løst :-)
Det sætter jo normalt gang i folk

Samong
Avatar billede buddy45 Juniormester
24. juli 2004 - 00:32 #8
- Jeg si'r mange tak... ;o)