Avatar billede littlep Nybegynder
23. februar 2001 - 23:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan??

Hejsa alle....

Jeg har et MAJOR problem! jeg skal bruge et script til at lave samme ting som sider som f.eks. Chart.dk, Nope.dk og andre bruger, til at lave et \"personligt\" billede ud fra de valg man har lavet... håber det er informtion nok !!!

// littlep
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
23. februar 2001 - 23:19 #1
Avatar billede sesam Nybegynder
23. februar 2001 - 23:34 #2
eller her : www.aspin.com
Avatar billede brain Nybegynder
23. februar 2001 - 23:36 #3
Du skal have fat på en image manipulation komponent. Der er en samling her. De er ikke gratis, og du får nok ikke nogen (ikke mig!) til at lave en for 500 point, det er en relativt stor opgave...

http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Image_Manipulation/Image_Creation/
Avatar billede littlep Nybegynder
23. februar 2001 - 23:45 #4
dvs. det er et komponent der laver det billed og ikke et script ??
Avatar billede brain Nybegynder
23. februar 2001 - 23:49 #5
jep.
Avatar billede brain Nybegynder
23. februar 2001 - 23:50 #6
Det er ca. på samme måde som eksvis. ICQ laver deres online status web-gejl. Der kalder man også en dll på deres server med sit icq nummer, og får et image tilbage...
Avatar billede littlep Nybegynder
23. februar 2001 - 23:59 #7
tak for det
Avatar billede mgade Nybegynder
24. februar 2001 - 11:33 #8
Du kan da også \"bare\" få Excel til at lave det på serveren. (Det kræver så at du har din egen server.)