Avatar billede jesperchristensen Nybegynder
22. juli 2004 - 18:42 Der er 4 kommentarer

Visual studio 6.0 og vb script

er det bare mig eller va' flere snakker om at Visual studio skulle være perfect til at editere vb script med ... eftersom den har Intelisense ---- nu er det bare lige det -> JEG KAN SGU IKKE få det til at virke - har i det hele taget svært ved at editere vbs filer.

Findes der en opskrift på dette problem ???

mvh Jesper
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2004 - 19:42 #1
Det skulle gerne virke hvis du åbner din fil i Visual Interdev som er en del af Visual Studio.
Avatar billede jesperchristensen Nybegynder
22. juli 2004 - 19:57 #2
Hmmmm - jeg kan godt åbne en vb script fil - men teksten forbliver helt sort!

???? hvad kan det skyldes ????
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2004 - 22:16 #3
Godt spørgsmål, jeg har lige prøvet efter og kan heller ikke få det til at virke :-(
Jeg kan umiddelbart heller ikke finde en indstilling som kan hjælpe.
Et skud i tågen, prøv evt. i VB at lave et projekt med en bas fil i og tilføj i Project - References en reference til Microsoft vb script .... og hvis det virker så kan du jo bare omdøbe filen til vbs bagefter :-)
Avatar billede h7iws Nybegynder
17. marts 2006 - 06:16 #4
VBscript skrives i notepad ! thats it !!
Ellers kan du jo bruge programmer som crimson editor (hvis man er til farver)
sort hvid er nu fint til mig ! det forvirre mig bare med farver!