Avatar billede pskov Nybegynder
22. juli 2004 - 15:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Corel Draw 12 lukker ned bare jeg prøver at åbne en fil

Jeg kan ikke engang søge i filerne på harddisken. Alle de andre programmer i Corel pakken virker perfekt. Hvad sker der? Er er nogen, der kan finde et svar til mig på dette i en nyhedsgruppe et sted (har ikke selv forstand på det)? Har jeg et program, der konflikter? Håber på godt og snarligt svar.
Avatar billede sh-dk Nybegynder
23. juli 2004 - 07:51 #1
Har ikke selv været ude for det problem, så nogen rigtig god løsning har jeg ikke.Normalt er det kun Adobe programmer som opfører sig sådan.Prøve dette lille trick som måske kan hjælpe:

Åben Tools/Customization. Under Workspace vælger du Mmemory.
Prøve at skifte swapdisk, og prøve at sætte memory usage op til 75%.
Avatar billede pskov Nybegynder
24. juli 2004 - 22:45 #2
Jeg har selv fundet "løsningen" på Corels egen hjemmeside. Løsningen duer bare ikke for mig - endnu. Ser ud til, at jeg må genstarte helt fra bunden... Med mindre... HELP!
Avatar billede pskov Nybegynder
24. juli 2004 - 22:47 #3
Måske er der en, der kan hjælpe?