Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 21:11 Der er 90 kommentarer og
1 løsning

Denne er bare for griner *GG*

Ja, jeg ved godt det intet har med eksperten at gøre meeen jeg ville nu alligevel lige sprede lidt humør! Hvad man dog ikke kan købe gennem den blå avis *GG* http://hjem.get2net.dk/rosgaard/dba.jpg
Avatar billede makse Nybegynder
23. februar 2001 - 21:14 #1
LOL, sådan en må jeg have. :)
Avatar billede wismann Nybegynder
23. februar 2001 - 21:15 #2
nogen der kan låne mig 13.560.000 kr *LOL*

*Wismann*
Avatar billede makse Nybegynder
23. februar 2001 - 21:16 #3
Hov, var der bule i den.....Bvadr, så vil jeg sgu ikke eje den. *GG*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 21:18 #4
arh hva\'? den har kun været brugt 3 søndage! lidt plastic padding, så er den der *GGG*
Avatar billede drean Nybegynder
23. februar 2001 - 21:18 #5
LOL
Avatar billede sux Nybegynder
23. februar 2001 - 21:26 #6
Jeg skipper squ bilen for den tingest der!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
23. februar 2001 - 21:27 #7
Den er jo brugt
Avatar billede keysersoze Guru
23. februar 2001 - 21:30 #8
:oD
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 21:32 #9
Nogen der har ringet og spurgt hvor langt den flyver på literen ? *LÅÅÅÅL*

/JmF
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 21:39 #10
Lige noget for mig! Mine naboer er dog lidt \"sippede\"! Håber at jeg kan få starttilladelse fra min baghave *lol*
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 21:42 #11
Tror sq jeg køber den...nogen der handler med billige løfteraketter ?

/JmF
Avatar billede makse Nybegynder
23. februar 2001 - 21:44 #12
Aha. Det er sikkert bare Kimrosgaard\'s der prøver at sælge sin gamle folkevogn, under dæknavn. :)
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 21:46 #13
jmf>>> Jeg har nogle raketter til overs fra nytår, men jeg skal altså SELV bruge dem!!!
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 21:56 #14
tommyp >>> Hmmmmm, tror de skal være af lidt større karakter *GG*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 21:58 #15
makse>>damn! du har afsløret mig! *GG*
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 21:59 #16
jmf>>> Nåeh, Øv! Men jeg har 2 styrthjelme fra min gamle Puch Maxi knallert, så hvis vi nu slår os sammen ????
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:05 #17
tommyp >> Det er sq iorden, så bliver det kun 6.780.000 kr pr person. Mon ikke de hurtigt kan tjenes ind hvis vi laver et rejseselskab ?

He He...Orbit Tours
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:10 #18
jmf>>> JA!!! \"OrbitTours\" vil jeg straks registrere som *.com *.net og *.dk domæner! Jeg kan allerede mærke hvordan pengene strømmer ind! På med hjelmen makker, NU kører det for os :-)))
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:13 #19
Jir Jir !!! *GgGg*
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:15 #20
jmf>>> Og med den rette salgsteknik er der INGEN der opdager at vi foretager vores rumrejser i kimrosgaard\'s gamle folkevogn!!!
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:16 #21
*G*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 22:19 #22
HEY! jeg vil have procenter at indtægterne! *GG*
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:23 #23
kimrosgaard >> Ok, du kan få æren af at vaske den efter hver tur ! *G*
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:25 #24
kimrosgaard>>> Jmf har ret! Der kan sidde en pokkers masse rumstøv på kølerhjelmen efter sådan en tur!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 22:27 #25
!@#! da osse :( *G*
Avatar billede theartist Nybegynder
23. februar 2001 - 22:29 #26
Domænenavn \"orbittours.com\" er registreret af andet firma eller person.

Surt sjov for \"tommyp\", der er altså allerede en der har sådan en fætter i baghaven!
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:31 #27
theartist >> Jamen vores er selvlysende orange, så han lukker snart fordi hans kunder hellere vil bruge os !
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:33 #28
theartist>>> POKKERS! Man KAN heller ikke få en ny god idé før andre stjæler den! Grrrrrrrr! Nå! Må prøve med VWorbit i stedet...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 22:37 #29
VWOorbit?? /me er totalt flad af grin nu *LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL*
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:44 #30
kimrosgaard>>>> DET er da ikke noget at grine af! Jeg og jmf prøver VIRKELIGT at tage vores nye forretning seriøst!

Er du klar over hvor svært det er at få landingstilladelse i Roskilde Lufthavn når venstre baglygte ikke virker???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 22:46 #31
*GG* ja, det kan jeg levende forestille mig! den slipper heller ikke gennem syn før i skifter de punkterede termoruder ud *GG*
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:47 #32
tommyf >> Hmmm, kom hjem til mig...så bygger vi vores egen i Arrild.
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:48 #33
Arrrgghhh....sorry, tommyp og tommyf minder så meget om hindanden *GG*
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:50 #34
DET kunne du nu godt have sagt noget før! Jeg troede at det var nok at vi ansatte en storbarmet blondine til at klare det synsmæssige! *lol*
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:52 #35
Jah, men vi har kun fornavnet tilfælles.. *lol*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 22:54 #36
I kan godt lege jer ind på Jelling Mark, hvis I skal have en landingsplads...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 22:55 #37
^leje
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 22:56 #38
Lyder godt jes_petersen! men du skal vel også have procenter *SUK*
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 22:58 #39
Vi kan da bare klæde ham ud i dametøj. Så kan han få æren af at være servitrice på turene *G*
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 23:01 #40
jmf>>> God idé!!! Han vil blive en sand \"stjerne\" *G*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 23:01 #41
Og det er så der, hvor jeg står af - det er lige før, jeg hellere ville holde ferie på Bornholm - men også kun lige før...
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 23:04 #42
Jah Jes_Petersen, der er jo ingen grund til at blive SÅ ekstrem!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 23:06 #43
Naarj - men jeg det er også kun lige før...
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 23:07 #44
OK OK, det lød bare så voldsomt... Holde ferie på Bornholm... Uha... Håber at du har det bedre nu...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 23:07 #45
Okay, okay - jeg trækker det tilbage - ved nærmere eftertanke vil jeg nok alligevel gå i dametøj og være servitrice på en brugt rumfærge - men hvem ville ikke det?
Avatar billede tommyp Nybegynder
23. februar 2001 - 23:10 #46
Sådan skal det lyde! Og så glemmer vi ALT om Bornholm...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 23:12 #47
Ja - jeg var også lige ved at være bange for, at jeg fik ødelagt min nattesøvn - tænk engang - ferie på Bornholm - så melder jeg pas...
Avatar billede martens Guru
23. februar 2001 - 23:14 #48
Utroligt ..... Hvornår er den avis fra ?
Mener at have set den billigere ved en hugger ..

Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 23:25 #49
Martens >> Den har jeg også set, men den blev solgt til russerne...
Avatar billede martens Guru
23. februar 2001 - 23:26 #50
jes petersen >> Nå ja,- Et Vodkarumski´
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
23. februar 2001 - 23:43 #51
Det må jeg ikke udtale mig om - nogle skumle KGB\'ere med store hatte gav mig en forlænget lada og en kalashnikov for at holde kæft, sååå
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 23:53 #52
KGB\'ere....hmmm, viste ikke at man måtte flyve rumfærge i spiritus påvirket tilstand. *G*
Avatar billede jmf Nybegynder
23. februar 2001 - 23:57 #53
Nåå ja, jeg synes nok jeg så en lille rumscooter med blå blink der forsøgte at indhente en rumfærge her forleden *G*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. februar 2001 - 00:00 #54
Det var nok CIA - de kan nemlig ikke enes med russerne om, hvilken promillegrænse man skal have i outer space - russerne har foreslået 8,0, mens CIA er nede på 3,7...

Fed diskussion, denne her ;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. februar 2001 - 03:56 #55
jmf<--> Minder om hinanden? Der er ét bogstav til forskel så det er nok ikke helt forkert.

Hvorfor er billedet væk?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. februar 2001 - 04:03 #56
One thing! *LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL* (og det var L (327,7 Å\'er) L)

DAMN!! Her knækkede jeg mig sku af grin ... det er utroligt så sjovt man kan have det her på Eksperten ... hvaaad man..

tommyp:> hvor får du dog alt det sjove fra ?

\"Lige noget for mig! Mine naboer er dog lidt \"sippede\"! Håber at jeg kan få starttilladelse fra min baghave *lol*\"

\"Er du klar over hvor svært det er at få landingstilladelse i Roskilde Lufthavn når venstre baglygte ikke virker???\"

ha ha ha ha..
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. februar 2001 - 11:23 #57
Har kontaktet kommunen for at få afvide hvor stor jeg måtte den landingsbane jeg skal have bygget må være.... de nægtede at lade mig lande i gågaden... skrakepaver.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 11:32 #58
seføli må du da ikke lande i gågaden! den skal jo være flere kilometer lang! *GG* desuden vil du jo nok rydde gaden for udstillingsvarer når du kommer høvlende hen ad gaden i den plastic padding reparerede rumfærge og afterburner med 500 km/t *GG*
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. februar 2001 - 12:07 #59
Det vil jo være godt for det lokale erhvervsliv!
Måtte heller ikke benytte ringvejen.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. februar 2001 - 12:11 #60
11000000 er mit sidste bud. Den anden pris er da en ågerpris *GG*!

//Rasmus
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. februar 2001 - 12:13 #61
Men er tanken så ikke også fyldt?
Avatar billede hotpop Novice
24. februar 2001 - 21:26 #62
kimrosgaard = et lyspunkt på en ellers dårlig dag. Tak for det VEN!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 21:34 #63
hotpop>>det var så lidt :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. februar 2001 - 22:31 #64
Jeg har en billig satellit... I kan få den under bordet for 11 mill.

Det er vigtigt at gøre forarbejdet ordentligt, og med sådan en fætter kan I tage en smuttur til Mars, for at forhandle med de lokale bandeledere om forholdene under turistbesøgene...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 22:34 #65
satellit...hmm...til den pris skal der osse være et abonnement til VIA Sat og Canal Digital samt en digital reciever med om bord så man har noget at fordrive ventetiden med :)
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 22:40 #66
rfogh >> Ok hvis vi kan få 5 1000 liters benzintanke svejset på incl. pumpeudstyr så har vi en aftale. Så bygger vi den lidt om og laver en kombineret McDonalds og Shell Tankstation ud af den. *GG*

Med Venlig Hilsen
Jakob M. Frederiksen
\"Orbit Tours\"

Avatar billede rfogh Nybegynder
24. februar 2001 - 23:08 #67
kimrosgaard>> Hvis du vil have det med bliver der jo kun 500 kr. til mig selv...

jmf>> Så stor er den heller ikke... Den skal mest bruges til at finde nye steder til turisterne... Jeg har hørt fra Lenin, at der skulle være en ret fed asteroide i bæltet... De eksakte koordinater er lige nu (45454,233243,-7667543) - målt fra Kreml...
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 23:15 #68
ok, finder lige mit teleskop frem og tjekker det ud *GgGg*

Bagefter må det tages til diskussion i firmaet med min makker.

/JmF
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. februar 2001 - 23:21 #69
jmf>> Det er et godt tilbud... Du skulle tage at overveje det :o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 23:22 #70
rfogh>>målt fra Brøndby skulle koordinaterne være 45154,233643,-2667543 ifølge min gamle pentium pc...den har godt nok en divisionsfejl, men hva\'...det er jo kun marginaler :)
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 23:24 #71
Fint Fint....bor i Sønderjylland, men kan nok udfra koordinaterne i Brøndy finde den manuelt.

/JmF
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. februar 2001 - 23:29 #72
Jeps :o)

Jeg fandt asteroiden i de gamle KGB-arkiver... Så vidt jeg ved er det Khrushtjov, der har ejerskabet...
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 23:34 #73
Fandt en asteroide med noget der lignede en rusten lada på så det er nok den rigtige :)

/JmF
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. februar 2001 - 23:38 #74
Nej, nej... Det er ikke den... Det er den til venstre...
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 23:41 #75
Nååå, den *g*

Kan nogen forklare mig hvordan dammit jeg laver linieskift på mit minisite ?
Avatar billede tommyp Nybegynder
24. februar 2001 - 23:44 #76
Kære makker (jmf)! Lad dig nu ikke forstyrre af alle de amatør-stjernekiggere! Det eneste DE seriøst har fundet til dato er http://www.thehun.com/ og sådan er VI jo ikke! NÆH NEJ!!!!!

Bare fordi at mange andre er misundelige på vores gode idé, må vi jo ikke lade os forblinde af de gode muligheder vi nu har!

JEG har nu sørget for at vi har 1. stk. servitrice (køn ubestemt) og 1. stk. Kaptajn (undertegnede) + dig selvfølgeligt JMF som \"Supervisor\" for os alle!

(Håber iøvrigt ikke at du er under psykologbehandling for tiden, for så får vi nok ikke starttilladelse foreløbigt.....)

JEG er naturligvis \"clean\" og helt normal! Har udgangstilladelse næste torsdag! Vi ses du gamle!!!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 23:46 #77
jmf>>vedr. dit prob. på dit minisite. Sådan ser min opsætning ud:
<CENTER>Kim Rosgaard</CENTER>
<CENTER>2605 Brøndby</CENTER>
<CENTER>Email: kir@mail.tele.dk</CENTER>
<CENTER>Homepage: http://hjem.get2net.dk/rosgaard</CENTER>
<CENTER>ICQ: 12970750</CENTER>

<CENTER>http://www.fotx.net/kimrosgaard</CENTER>

så står det nogenlunde pænt :)
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 23:48 #78
Bare rolig. Jeg er ikke under behandling. Tager piller istedet.

P.S. Har du fixet baglygten eller skal der bestilles en ny hos NASA ?
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 23:52 #79
kimrosgaard >> Tak Tak, det hjalp med lidt <CENTER> kode.
Avatar billede tommyp Nybegynder
24. februar 2001 - 23:55 #80
jmf>>> Bare rolig, baglygten ER fikset! Jeg har desværre større problemer med at fiksere stewardesen (suk)! Men det er jo ikke let at skaffe kvalificeret arbejdskraft i dagens Danmark, så vi må vel tage til takke med det vi kan få....... *suk*
Avatar billede jmf Nybegynder
24. februar 2001 - 23:58 #81
Fint, så mangler vi bare termoruderne og plastic paddingen. Har vist nok noget liggende så du kan bare kigge forbi når jeg har ryddet den lokale landingsbane for sne.
Avatar billede tommyp Nybegynder
25. februar 2001 - 00:02 #82
OK, det gør jeg så!!! HAR iøvrigt lige skaffet en ny stewardesse til vores firma! Hun hedder Kurt! Vi ses imorgen, du gamle!
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. februar 2001 - 00:18 #83
Bor I i svampe?
Avatar billede jmf Nybegynder
25. februar 2001 - 00:20 #84
Næææ, hvorfor ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. februar 2001 - 00:27 #85
Endnu en indtægtskilde :o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. februar 2001 - 21:38 #86
lukker :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. februar 2001 - 22:00 #87
Fandt de en køber?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. februar 2001 - 22:04 #88
aner det ikke :)
Avatar billede jmf Nybegynder
26. februar 2001 - 22:47 #89
Der var ingen der var interreseret i kimrosgaard\'s folkevogn.

Surt show for ham :(

*G*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. februar 2001 - 22:49 #90
hehe :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. marts 2001 - 23:20 #91
billedet er flyttet til mit nye domæne her:
http://www.ghostcom.dk/dba.jpg

samtidig kan i jo lige kaste et blik på denne jobannonce *GG*
http://www.ghostcom.dk/employment.jpg