Avatar billede knh16 Nybegynder
21. juli 2004 - 22:49 Der er 10 kommentarer

Hjælp til Mp3-afspiller?

Hvorfor jeg ikke kan overføre musik til min mp3-afspiller af mærket Zillion (Digital Audio / FM Recorder PA 40).

Jeg har haft den siden januar uden problemer. Men her på det seneste har den afvist NOGLE af filerne. Typisk nok de sange som jeg har afspillet mest i Winamp. Derfor fattede jeg mistanke og fjernede Winamp for at tjekke, om det ikke var grunden. Negativ respons :(

Filerne overføres i et specielt program, som fulgte med. Når jeg så overfører en fil, som kommer den med en fejl, der siger at den allerede bruger filen.

Det kan jo ikke passe, når jeg ikke har rørt filen, og har tjekket i Joblisten??

Nogen der har været ude for lignende, og evt. ved hvad der skal gøres?

På forhånd tak!

Det kan ikke være rigtigt, at man skal ud og investere i sin fjerde mp3-afspiller på et år !!!
Avatar billede ulkj Praktikant
21. juli 2004 - 23:04 #1
hvilken program snakke vi om ????
Avatar billede knh16 Nybegynder
21. juli 2004 - 23:07 #2
Det hedder Digital Audio Manager (version 1.1) Model PA40

Nu har jeg endnu dårligere nyheder, nu vil den slet ikke tænde :(
Avatar billede ulkj Praktikant
21. juli 2004 - 23:17 #3
hvilket vil ikke tænde pcèn eller cameraet ???
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juli 2004 - 01:00 #4
Når det er NOGLE af filerne, er det så filer som du tidligere har haft på afspilleren, men fjernet igen for så atter at ville have dem lagt over på den? Ellers ville den vel næppe kunne genkende (nogle af) filerne og sige, den allerede bruger dem.

Skal du gøre noget specielt på afspileren, når du fjerner filer fra den, så de ikke senere alligevel genkendes, hvis du vil have de samme filer tilbage på dem?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juli 2004 - 01:06 #5
Har du mulighed for at slette (formatere) hukommelsen i afspileren og dernæst fylde filer på den igen.

På din pc i mappen med programmet gemmes vel ikke en logfil over filer, som allerede er, eller har været, overført til Dillon. Slet den i så fald.
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juli 2004 - 01:07 #6
Dillon - skal være Zillion, naturligvis. Sorry.
Avatar billede knh16 Nybegynder
22. juli 2004 - 16:02 #7
Det er både filer der har været på den, og filer som ikke har. Så jeg er blank!
Avatar billede halifax Nybegynder
23. juli 2004 - 19:39 #8
Kan du ikke formatere flash hukommelsen i afspilleren og begynde helt forfra?

Hvis du ikke kan, er jeg bange for at (også!!) den er gået itu for dig.
Du har stadig reklamationsret da du kun har haft den siden januar. Så er det med at bruge den.
Skønt jeg nok vil sige, du har været svært uheldsramt med 4 afspillere på et år.  Øv.
Avatar billede knh16 Nybegynder
24. juli 2004 - 19:03 #9
Jeg kan sagtens slette alle de filer der er på hukommelsen. Men det hjælper ikke! Jeg nægter at tro på at den er gået istykker, i og med det faktisk er de fleste sange den kan få ned, men sjovt nok ikke i dem jeg har spillet mest i Winamp. Så det må have en eller anden forbindelse ti Winamp. Lidt irriteret, eftersom jeg har tjekket det. Jeg må bare prøve mig frem.
Avatar billede halifax Nybegynder
26. juli 2004 - 01:20 #10
Kan det være sådan at WinAmp lagrer udvidede mp3-tap informationer i filerne, som afspilleren ikke accepterer?

Som forsøg kan du prøve at kopiere nogle af "mest spillede" filer over i en anden mappe, og derfra prøve at overføre dem til afspilleren. Gør det nogen forskel?