Avatar billede bodyguard Nybegynder
21. juli 2004 - 18:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lille Program

Hejsa

Jeg mangler et simpelt program som fylder hele skærmen og deaktivere diverse system kommandoer som Alt+F4 og Ctrl+Alt+Del. Og har når man prøver at lukke det ned skal det bede om en kode... og der skal være en hjemmeside som baggrund, en slags iframe, uden adresselinie osv. hvis der altså er nogen som kan???

Håber der er en som kan hjælpe ...
Avatar billede xozzi Nybegynder
21. juli 2004 - 18:21 #1
Du vil .. have en hjemmeside!? med systemændringer!? med kodeord, få at komme UD!

Det lyder lidt... ulovligt!?

Men for at give et svar.. kan du lave når man lukker siden at den popper op igen... if u want it
Avatar billede bodyguard Nybegynder
21. juli 2004 - 18:35 #2
´Nej Nej, det er jo ikke DOS(Deniel of service) jeg vil have, ikke på den ulovlige måde...

Jeg er med i et projekt, hvor vi kommer til at have en computer til at stå "offentligt". Og for at undgå at folk piller ved ting de ikke skal vil jeg gerne have en løsning, som denne:

Jeg skal bruge et program, som man placere i starten som fylder hele skærmen. Hvis man prøver at lukke programmet ned kommer der en dialog frem som vil have en korrect password for at lukke programmet.

programmet har tre muligheder Knap1 som åbner et Fuldskærms vindue, knap2 som åbner et andet vindue, og tre som er til at lukke ned...

Ellers skulle der være en slags iframe inde i programmet...

Håber at dette hjælper

mark
Avatar billede tgv Nybegynder
21. juli 2004 - 19:00 #3
Avatar billede tgv Nybegynder
21. juli 2004 - 19:01 #4
husk lige at fjerne .'s i linket ;)
Avatar billede bodyguard Nybegynder
21. juli 2004 - 19:52 #5
har ikke råd...
Avatar billede narrr Nybegynder
21. juli 2004 - 22:31 #6
Hvad med at tage en pauseskærm, og så sætte password på den?
Avatar billede blackautt Nybegynder
22. juli 2004 - 11:15 #7
hvad med at bruge policies (win xp/2k3) og MUM istedet? .. det kan lukke fuldstændigt af!
Avatar billede bodyguard Nybegynder
22. juli 2004 - 13:55 #8
de begreber kender jeg overhovedet ikke til...
Avatar billede blackautt Nybegynder
22. juli 2004 - 14:20 #9
Det er nogle sikkerhedsinstillinger man kan bruge for at forhindre nogle af de ting du nævner (hvis ikke alle). Har ikke selv rodet med det, men jeg har set det i funktion og tro mig, det virker! Men du kan læse mere om det her : http://www.microsoft.com/mom/
Avatar billede bodyguard Nybegynder
26. juli 2004 - 00:32 #10
jeg har fundet et lille program til CS som kan deaktivere alle mulige mærkelige genveje ;)
Avatar billede bodyguard Nybegynder
26. juli 2004 - 00:33 #11
lukker...
Avatar billede bodyguard Nybegynder
26. juli 2004 - 00:33 #12
og så bruger jeg active desktop ;)