Avatar billede rykno Nybegynder
21. juli 2004 - 17:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde andre computer i spil

Jeg sidder sammen med mine brødre over LAN, men jeg kan kun finde 1 når jeg bruger kør: \\NAVN ellers skal jeg bruge ip for at finde den anden, når jeg skal spiller over LAN skal jeg bruge konsol for at joine deres spil, og det giver problemer når vil skal spille wc3 da der ikke er en konsol. Mine 2 brødre kan godt fine hinanden i spil uden at bruge konsol og uden at bruge \\NAVN

hvad kan være problemet??
Avatar billede ulkj Praktikant
21. juli 2004 - 20:00 #1
hvilken styresystemer bruger du / i
Avatar billede rykno Nybegynder
21. juli 2004 - 21:21 #2
he he sry for stavefejl var lidt for hurtig til at skrive ...

har xp pro
Avatar billede ulkj Praktikant
21. juli 2004 - 21:25 #3
oki sidder i på et intert lan eller sidder hver for sig ???
Avatar billede rykno Nybegynder
21. juli 2004 - 21:33 #4
ved samme hub
Avatar billede ulkj Praktikant
21. juli 2004 - 22:11 #5
Hmmmm hvordan har i sat maskinerne op jeg ville tro hvis i køre guiden netværks opsætning og kører msdomaine burde det gå
Avatar billede rykno Nybegynder
21. juli 2004 - 22:12 #6
msdomaine?
Avatar billede ulkj Praktikant
21. juli 2004 - 22:38 #7
Når du køre guiden hjemme netværk bliver du spurt om at domaine navn fog den forslå selv ms et eller andet og lad den bare gøre det!

du kan eventuel også bare selv intaste et diomaine navn som m eksebelvis men det skal du gøre på alle 3 maskiner!
Avatar billede rykno Nybegynder
22. juli 2004 - 14:49 #8
hmm jeg kørte den guide på min computer og på den computer jeg kunne finde i netværksteder, men efter den kunne jeg ikke bruge ip til at finde ham og jeg kunne heller ik finde ham på nogen anden måde
Avatar billede rykno Nybegynder
22. juli 2004 - 15:18 #9
jeg kan godt finde dem begge i netværket i windows men ikke i netværksspil
Avatar billede ulkj Praktikant
22. juli 2004 - 15:22 #10
oki lyder mystisk, er der firewall på din maskine!
Avatar billede rykno Nybegynder
22. juli 2004 - 15:53 #11
nej det er det ikke på nogen af dem
Avatar billede ulkj Praktikant
22. juli 2004 - 19:51 #12
det lyder mystisk hvilken spiul snakker vi om ???? og er det det samme med alle spil ???
Avatar billede rykno Nybegynder
22. juli 2004 - 20:02 #13
alle spil jeg kan ikke se nogen local hostet spil. f. eks. ved CS hvis min bror hoster 1 spil kan jeg ikke se det under local, og jeg sidder og refresher i lang tid, men jeg kan godt connect hvis jeg skriver connect (IP)
Avatar billede rykno Nybegynder
22. juli 2004 - 20:03 #14
http://www.eksperten.dk/spm/513242 <-- tror jeg har det samme problem
Avatar billede rykno Nybegynder
05. august 2004 - 20:35 #15
hmm problemet har løst sig selv