Avatar billede djarny Nybegynder
21. juli 2004 - 12:08 Der er 8 kommentarer

ATI Mobility driver fra ASUS i Vegacomputer

Jeg har en vega z7 pro med ati radeon 9600 mobility. Jeg vil gerne have opdateret driveren, men ati laver ikke drivers til notebooks. Der stod at man skulle tjekke producentens hjemmeside. Da Vega, efter hvad jeg kan finde, ikke tilbyder drivere eller lignende, ville jeg så ikke bare kunne bruge en asus driver? Det er jo en asus maskine...
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:11 #1
Det kan du godt ja :-)

Men du får intet ud af at bruge en anden driver
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2004 - 16:40 #2
Avatar billede dakrunz Nybegynder
21. juli 2004 - 16:43 #3
Jeg har haft samme problem, da jeg har en amilo D widescreen bærbar fra fujitsu-siemens og ikke kunne finde nyere drivere end 3.10 på deres hjemmeside.
Og jeg kan ikke bruge den drivers der kommer fra producenten af grafikortet da de ikke er optimeret til widescreen.
Men der findes en gut som "modificere" Catalyst driverne så de også passer til bærbar, både med og uden widescreen, plus der er nogle andre ting som er forbedret ved driverne. Og han har lige fået lagt den nyeste driver ud på hans hjemmeside (4.7). Skal lige siges at han opdatere driverne løbende samtidig med ATi, hvilket jo er helt fint.

http://www.omegadrivers.net/

Kig under ATi Radeon menuen og derefter Win2k/XP eller win9X/ME.
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 16:43 #4
Cool link min ven :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 16:48 #5
Endnu et cool site!!!

Fedt desing :-)

Sorry for spam opretter
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:30 #6
Er det ikke på tide vi modtager lidt feedback omkring problemet/eller problemet som ikke er der mere?????
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 09:40 #7
Kunne være rart at høre hvordan tingene skred frem??????
Avatar billede freehelp Praktikant
25. august 2004 - 14:07 #8
Er tiden ikke moden til feedback eller afslutning af spørgsmålet??