Avatar billede fenrik83 Nybegynder
20. juli 2004 - 12:53 Der er 4 kommentarer

Rotere video billede?

Mit problem går ud på, når jeg afspiller vcd eller svcd filer vender billedet på hovedet.

Er der et program eller lign. man med fordel kan anvende til at rotere billedet med?
Avatar billede fenrik83 Nybegynder
20. juli 2004 - 13:00 #1
Den siger forresten fejl i hentning af codecs.

Hvilke codecs skal jeg bruge?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juli 2004 - 13:26 #2
Vælg funktioner | indstillinger | Ydeevne | Avanceret og fjern krydset i flg. felter:
Brug videoudjævning
samt de 3 felter under Ældre videogengivelse.
Tryk anvend og ok.

Jeg var ude for det for lang tid siden og er ret sikker på at det var disse felter der fixede problemet
Avatar billede fenrik83 Nybegynder
20. juli 2004 - 13:38 #3
Har prøvet det. Det hjælper ikke.
Avatar billede dunkz Nybegynder
06. september 2004 - 18:49 #4
Det er dit codec der er fejlen... Start med at afinstallere de codec du har (Hvis du har installeret nogle) Og hent så ACE MEGA CODECS.. Denne her fil ACEMCP601PRO.exe eller nyere.. Og så virke det med 200%

Hilsen DunkZ