Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. juli 2004 - 19:16 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Points til OleBole

OleBole> Læg et svar.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. juli 2004 - 19:17 #1
OleBole> hmmm.. man kan ikke vælge "7,5" som antal points..
- Så vi deler bare 15 :-)

-- Læg et svar :-)
Avatar billede arlet Juniormester
19. juli 2004 - 19:20 #2
thesurfer -> Plejer du ikke være efter andre, der ikke ligger en ref. *S*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. juli 2004 - 19:22 #3
heheh.. jow, men nu er det her jo en ulovlig pointsoverførsel.. :-)
så shhh.. gå stille med dørene :-)

ellers: http://www.eksperten.dk/spm/489604

:-)
Avatar billede arlet Juniormester
19. juli 2004 - 19:24 #4
Så er det jo noget helt andet*G*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. juli 2004 - 22:10 #5
hehehe.. fik denne karma (0%) pga manglende ref. i dette spm:

"http://www.eksperten.dk/spm/521287#rid4782311 Fej foran din egen dør åhh du bruger der gerne vil være coadmin :-) Bruger der blander sig alt for meget på områder der ikke kommer ham ved."

Brugeren har åbenbart kun råd til 1 ".", og ingen "," :-)
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2004 - 21:33 #6
<ole>

*LooOooL* Ja, det karma-system er zq helt til grin  :D

Der er i dén grad dømt 'Pampers'. Utroligt ofte ser man smådrenge, der lige skal af med en sjattår - og vælter et eller andet højglansforkromet vås ned i en brugers 'karma' uden denne i øvrigt har muligehd for at forsvare sig. Meget tit endda uden at identificere sig selv.
Det er i bund og grund en konstruktion, der er skabt til at kalde det laveste frem i de mindste mennesker  :oP

Anyway ... tak for points  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:37 #7
Points er givet.. ha' det godt :-)
Avatar billede cbb Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:22 #8
Kære Ole. 13000 point for et svar på vore daglige spørgsmål - Lasse og Bjarne
Avatar billede cbb Nybegynder
19. oktober 2004 - 07:44 #9
Godmorgen. Ved nogen, om OleBole er afgået ved en stille død. Vi har et meget stort spørgsmål, han ikke har svaret på.
Kontakt i givet fald venligst hostmaster@bekker.dk.
Venligst Lasse og Bjarne Bekker, Svendborg.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:42 #10
Avatar billede cbb Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:30 #11
Hej surfer. Tak for svar. Er ny her i forum. Arbejder du med Visual Basic?
vh
Bjarne
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:08 #12
Har arbejdet med Visual Basic.. men det er noget tid siden..
Du har en bedre chance for at få hjælp, ved at oprette et spm i Visual Basic kategorien:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Visual-Basic/

Da du er ny, vil jeg klart anbefale at du læser "Vejledning til nye brugere af Eksperten.dk":
http://expfaq.1go.dk/

Den er faktisk god at læse, selvom man ikke er ny.. vejledningen indeholder en masse gode tips..

Og husk Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
- Så får du ikke folk på nakken :-)

Velkommen til, og held og lykke med Eksperten.. :-)