Avatar billede maxparty Nybegynder
19. juli 2004 - 16:34 Der er 4 kommentarer

Fjerne framebar?

Hejsa! Kan en eller anden ikke lige hjælpe mig med det her simple spørgsmål... Hvordan fjerne jeg frame baren, så der er en glidende overgang i dokumenterne...? Har aldrig lavet en side med frames før, så jeg er llidt på bar bund. http://www.maxparty.dk der kan der ses hvad jeg mener... Det er en bund frame. Det er ikke så tydligt under forsiden da der er en scrollbar, men på de andre sider kan den ses...
Avatar billede cdc Novice
19. juli 2004 - 16:37 #1
I og med du ikke har start stop knap på din musik, lav framen til 0 og den med selve sitet til 100%
Avatar billede cdc Novice
19. juli 2004 - 16:39 #2
<frameset rows="*,22">
    <frame name="main" src="page1.htm" scrolling="auto" title="Maxparty.dk - Max Gazz..." frameborder="0" border="0">
    <frame name="footer" scrolling="no" noresize target="main" src="music.htm" frameborder="0" border="0">
    <noframes>
    <body>

    <p>This page uses frames, but your browser doesn't support them.</p>

    </body>
    </noframes>
</frameset>
Avatar billede maxparty Nybegynder
19. juli 2004 - 16:40 #3
Øh... Ja jeg er lige lidt på bar bund... kan du ikke gi et eksempel i en kode...?
Avatar billede cdc Novice
19. juli 2004 - 16:41 #4
<frameset rows="100%,0">
    <frame name="main" src="page1.htm" scrolling="auto" title="Maxparty.dk - Max Gazz..." frameborder="0" border="0">
    <frame name="footer" scrolling="no" noresize target="main" src="music.htm" frameborder="0" border="0">
    <noframes>
    <body>

    <p>This page uses frames, but your browser doesn't support them.</p>

    </body>
    </noframes>
</frameset>