Avatar billede stefanoj Nybegynder
19. juli 2004 - 14:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billedet er i sort/hvid

Jeg har en bærbar med et radion7200 skærmkort. Når jeg får billedet over på tv'et er det i sort/hvid. Jeg har alle de stik som skal bruges. Har instillet det på pal-b. havd skal jeg gøre for at få farve på tv'et???
Avatar billede fixxxer Nybegynder
19. juli 2004 - 14:10 #1
bruger du et komposite eller s-video stik?
Avatar billede dwr Nybegynder
19. juli 2004 - 14:11 #2
Dit fjernsyn skal understøtte SVHS..
Avatar billede aloneiz Nybegynder
19. juli 2004 - 14:11 #3
Hmm har du prøvet og tjekke om der er 2 scartstik i dit tv, måske det andet så virker(burde det)
Avatar billede dwr Nybegynder
19. juli 2004 - 14:13 #4
aloneiz>> lad være med at lægge et svar før du er sikker..
Avatar billede stefanoj Nybegynder
19. juli 2004 - 14:20 #5
Jeg ved ikke hvad stikket hedder og ved ikke om fjernsynet undstøtter s-vhs. men der er et forholdsvis nyt tv. Der er to scartstik og det virker lige dårligt i begge.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2004 - 14:28 #6
Prøv at vælge AV-kanaler på fjernbetjeningen til dit tv. Har du en av-kanal der hedder noget med svhs ?
Hvis du har så vælg den og prøv så at sætte scartstikket i hvert af de 2 scartstik du har til rådighed.
Avatar billede stefanoj Nybegynder
19. juli 2004 - 14:30 #7
Ok det er et s-video stik. Billedet kommer frem på skærmen men kun i sort/hvid. Jeg kan ikke forstå at der ikke kommer fraver med  det er alt for plat
Avatar billede fixxxer Nybegynder
19. juli 2004 - 14:30 #8
Er det et rundt stik med 4 ben inden i, eller er det et - typisk - gult stik med et tykt ben i midten?
Avatar billede stefanoj Nybegynder
19. juli 2004 - 14:32 #9
hey toony du har ret, tak for det, giv et svar og får dine point
Avatar billede fixxxer Nybegynder
19. juli 2004 - 14:32 #10
Jeg har før haft problemer med at s-video kun tager det sort/hvid signal med over, og glemmer farverne et eller andet sted.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2004 - 14:33 #11
Her kommer et svar *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juli 2004 - 16:02 #12
Takker for point :)