Avatar billede webweaver Praktikant
18. juli 2004 - 18:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Arbejd på forum som grafiker

Hej derude...

Jeg kører et forum ude på nettet, hvor man blandt andet har mulighed for som bruger at få lavet alt det grafik man vil helt gratis, men jeg har kun 2 grafikere i øjeblikket, og det begynder at gå for langsomt, så jeg håber der er nogen der har lyst til at arbejde for mig?? En som er rimelig god til grafik på computeren. I kan finde forummet her: http://www.webweaver.dk/forum/forum/index.php

I får ingen penge for at arbejde der, men I kan få reklamer og så videre...

Mange tak for Jeres henvendelse

Mvh. Lasse Jensen - www.webweaver.dk
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juli 2004 - 20:54 #1
Jeg ville lægge en opgave ind til jer, hvorfor kan jeg ikke det?
I kan læse beskrivelsen her:
http://www.eksperten.dk/spm/497267
Avatar billede webweaver Praktikant
19. juli 2004 - 02:58 #2
Kan se du har oprettet dig som bruger :o)

Har du prøvet at poste et indlæg på forummet, men hvor du ikke kunne? Mærkeligt hvis det er tilfældet. Ellers prøv igen, og så stille spørgsmålet.. Så er der sikkert en grafiker som kigger på det Flash..
Avatar billede fromsej Praktikant
19. juli 2004 - 08:52 #3
Så lykkedes det, nu skal jeg nok lade være med at spamme mere her. *S*
Avatar billede webweaver Praktikant
20. juli 2004 - 09:48 #4
Er der ikke nogen der har lyst??? Jeg står virkelig netop nu og mangler 1 eller 2 grafikere, nu hvor de andre er væk. I behøver kun at arbejde der til omkring den 1 august! Mange tak :o)

Mvh. Lasse Jensen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. juli 2004 - 12:14 #5
lol
Avatar billede webweaver Praktikant
31. juli 2004 - 03:20 #6
Er der slet ikke nogen der har lyst eller tid? Plz...

Mvh. Lasse Jensen
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
31. juli 2004 - 15:29 #7
tilføj mig chelsea@jubiipost.dk (msn)
Avatar billede webweaver Praktikant
31. juli 2004 - 18:54 #8
Jeg har tilføjet dig på MSN.
Avatar billede funessen Nybegynder
21. august 2004 - 01:55 #9
Jeg vil godt hjælpe lidt til! messenger: funessen@hotmail.com
Selvfølgelig ikke 24/7, da det jo er gratis, men jeg vil gerne titte forbi og se om jeg kan gøre noget fra tid til anden! Det skal så siges at jeg sider foran computeren det meste af dagen, så jeg er der sikkert meget alligevel! Men tilføj mig på msn, så snakker vi om det!