Avatar billede ramnir Nybegynder
18. juli 2004 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvilken chip skal/bør man vælge til en xbox

Hej,

Jeg har i øjeblikket en xbox, som jeg gern vil have en bootchip installeret i. Jeg har kigget omkring på nettet, men jeg er meget i tvivl om hvilken man skal vælge.

Da jeg har Xbox-live skal det selvfølgelig være en af dem der kan slåes fra, i stil med den her:
(http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=10281&menu=xbox)

Jeg ville også gerne samtidigt have muligheden for at få en større harddisk i, men har læst et sted at så virker xbox-live ikke længere... kan det virkelig passe?

Nå, men spørgsmålet er vel i bund og grund, hvilken chip man skal/bør vælge og om installation af større harddisk kan spolere xbox-live.

På forhånd tak.
Avatar billede krydset Nybegynder
18. juli 2004 - 17:32 #1
du skal have
Aladdin Advance PLUS
mmvision tager 595 incl installation og den kan slåes fra
her kan du se den
http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=102710&menu=xbox
Avatar billede krydset Nybegynder
18. juli 2004 - 17:35 #2
skal ind og have chippet 2 i morgen med den chip det er den bedste på markedet
Avatar billede ramnir Nybegynder
18. juli 2004 - 19:49 #3
tak for svaret :-)
Avatar billede krydset Nybegynder
18. juli 2004 - 20:18 #4
velbekomme :-P
Lægger et svar hvis du syns jeg har fortjent point :-D
Avatar billede ramnir Nybegynder
18. juli 2004 - 21:43 #5
Har du ikke fået point'ene?
Jeg klikkede ellers på "Accepter"???

aaah man skal måske lige vælge først, prøver igen.

Jeg glemte helt det der med harddisken. kan sådan en aladdin chips styre det?
Avatar billede krydset Nybegynder
18. juli 2004 - 23:01 #6
Ja den har det der hedder "evox hdd patch" det skulle gerne være så der kan komme størrer i.