Avatar billede bah-heaton Nybegynder
17. juli 2004 - 20:45 Der er 9 kommentarer

Højtaler med brag

hej jeg vil gerne høre om hvorfor nogle højtaler

Der kan Spille Pisse højt :D

Ha den fedeste bass og hvor kan man købe det og hvad er prisen Skal bruge den til min com ( håber også man kan til sin bærbar men det burde man da kunne )
Avatar billede m_els Nybegynder
17. juli 2004 - 21:05 #1
Jeg har købt disse for et par måneder siden: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85518

De er helt kanon!
Avatar billede m_els Nybegynder
17. juli 2004 - 21:09 #2
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
17. juli 2004 - 21:13 #3
nice nok :D Og de kan spille højt og Bassen er fed ?
Avatar billede bandit_ Nybegynder
17. juli 2004 - 23:32 #4
Avatar billede m_els Nybegynder
17. juli 2004 - 23:41 #5
Ja de kan spille højt og bassen er fed...Jeg er rigtig glad for dem!
Avatar billede belle Nybegynder
18. juli 2004 - 19:38 #6
Hvis du vil have noget der kan spille højt og godt så lad være med at købe computere højtalere. køb et godt anlæg med nogen gode højtalere, en god subwoofer og en kraftig forstærker og slut computeren til det.
Avatar billede venturer Nybegynder
19. juli 2004 - 12:38 #7
Jeg har selv dette sæt: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10821
I øjeblikket har jeg kun de to forresten højttalere sat til, men det gør ikke nogen forskel. Rent musikalsk er de ret gode. Satelitterne spiller klokkeklart.
SUB'en er lidt større end et almindeligt miditower kabinet, og rykker så meget numse at det er lige til at blive glad over :)
Kan meget varmt anbefales.
Avatar billede marvel Praktikant
25. juli 2004 - 14:50 #8
enig med Belle. Køb f.eks. s stk Cerwin Vega højtalere, en NAD forstærker og et minijack til phono-kabel - så skulle det lydtryk være hjemme :-)Pris: 3300.
Højtalere:
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?AnnonceType=2&Fritekst=cerwin+vega&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&radX=0&radY=0&KortSogNavn=0&RegionId=0&Forhandler=0&RubrikId=22300&OldNiveau=&FavoritNavn=&SoegningId=0&Sortering=2&Sorteringtype=1 "Cerwin vega AT60, 3-vejs, 12" bas, spiller dynamisk og magtfuldt"
forstærker: NAD 319 http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&iAd=16648
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
27. juli 2004 - 15:48 #9
venturer det sæt du linker til, det er godt nok pc højtalere ikke?