Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:23 Der er 37 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede redbastard Nybegynder
23. februar 2001 - 11:28 #1
????
Avatar billede chimaera Nybegynder
23. februar 2001 - 11:34 #2
NEJ...Jeg kan forklare, det var meningen at jeg ville \"lukke\" denne profil mere, og så overføre, pointene da man jo ikke kan skifte nick........Hvis det ikke er lovligt, så være venlig at skrive det til mig, da jeg ikke var klar over det....Faktisk vidste jeg ikke hvilken cd den var på....og da Makse så kom med svaret kunn jeg ligeså godt give ham nogle point.....Jeg ved ike hvad der så skete, men så gjorde jeg som de sagde.....dele point til mig selv (gamle profil D\'oh) og resten til Makse eller hvad han nu hed...Og derefter logede jeg af nete UUUUPPSSSS.........

_Chimaera/DarkYuoth_
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 11:34 #3
Der er i hvert fald nogle der skal forklare sig... Det kan jo være, at der er flere brugere på samme computer, og at de har glemt at skifte...
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 11:35 #4
chimera>> Den forklaring holder ikke...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. februar 2001 - 11:35 #5
fusk, indeed it is!
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:35 #6
det er ikke lovligt at have flere brugerprofiler... uanset begrundelsen
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 11:36 #7
Desuden kan du ikke engang stave til DarkYouth... Du fusker....

ADMIN!!!
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:36 #8
rfogh -> venter på admin...
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 11:38 #9
Har lige kontaktet dem :o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 11:38 #10
Nu må vi bare vente og høre om 1\'eren... :o)
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:39 #11
d\'oh... bør nok oprette et spm. i \"om eksperten\"
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:39 #12
rfogh -> kast lige en ref. (med mindre du e-mailede admin) :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. februar 2001 - 11:43 #13
mmh, lige off-topic spm.: Er det ulovligt at ha\' en bruger, afmelde den, og oprette en ny?
Hvis man nu ikke syntes om navnet? (Hvilket jeg ikke gjorde med navnet \"Neger\")

/vh
Simon
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:46 #14
det er vel ok så længe du ikke har mere end en profil ad gangen
Avatar billede chimaera Nybegynder
23. februar 2001 - 11:47 #15
Nå sa bann mig ,,,fuck det....så er det da også bare slut herinde, hvis i allesammen er sådan nogle røvhuller............
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 11:52 #16
jeg kan da godt forsvare ham. hvis han so nomiz siger ikke bryder sig om navnet og vil have et nyt, må han da gerne det. det kunne jo godt være at han kom til at logge ind med sit nye brugernavn, uden at have tænkt over det.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 11:54 #17
måske skulle han til at slette chimaera
Avatar billede chimaera Nybegynder
23. februar 2001 - 11:55 #18
Jammen...hvordan kan man afmelde, slette en gammel profil, som man gerne vil af med....???
Avatar billede chimaera Nybegynder
23. februar 2001 - 11:57 #19
Jeg gider nemlig ikke bruge navnet Chimaera mere........Jeg har også fået ny E-mail, efter jeg oprettede Chimaera....Og den gamle checker jeg ikke mere, den er vidst endda slettet....=)
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:57 #20
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 11:58 #21
sletning af profil foregår under indstillinger
Avatar billede darkyouth Nybegynder
23. februar 2001 - 11:59 #22
ok.....tak nu er min gamle profil slette..hallo jeg er newbee herinde, og har ikke helt styr på det hele endnu. Men nu er Chimaera stellet.....!!!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 12:03 #23
jeg tænkte på, om det er lovligt at hvis man skifter profil. at man så fik de point som han havde tjent-brugte point osv....

så får man jo detsamme antalpoint som man havde med sin anden profil

det er da latterligt, hvis man skal starte fras 0 af, hvis man ikke bryder om sit navn!
Avatar billede matias Nybegynder
23. februar 2001 - 12:14 #24
ca. hvert tiende spørgsmål herinde drejer sig snart om snyd eller fusk.....
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 12:29 #25
Der burde næsten være et punkt under hovedmenuen der heder \"fusk\" eller lignende. Med alle de indlæg der kommer om emnet overgår det hurtig mange af de andre punkter :)
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 12:35 #26
ezzuk:
du skriver \"det er da latterligt, hvis man skal starte fra 0 af, hvis man ikke bryder om sit navn! \"

Men overfører han fra sin gamle profil til den nye, har han jo ikke ligeså mange point der, man starter jo ikke på \"0\" men på 300, og det er nok det folk er lidt sure over, så skulle det være en funktion under indstillinger der heder noget lignende \"opret og overfør til ny konto\" denne skal så starte på 0 point.

Eller hurtigere endnu en rename funktion :)

Men det vil nok også hurtig udvikle sig til noget være noget, eller ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 13:18 #27
dudesicko>>  Så ved du jo ikke hvem du snakker med... Hvis folk skifter navn hvert femte minut, aner man jo ikke, hvem der har gjort hvad...
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:09 #28
Hmm, rigtig nok, så skal det koste xxx point, at skifte navn, det kunne også løse det tror jeg :)
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
23. februar 2001 - 15:12 #29

Hvis man havde en rename-funktion, kunne man så ikke bare, på brugerens minisite, skrive de tidligere alias? så skulle der da være chek på det.
Nå, bare en tanke, nu der skrives så meget om det emne herinde.
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:20 #30
Så skal der købes en meget stor HD om et par ÅR :)
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 15:24 #31
næææh... magnus skal bare have sin egen HD ;)
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:27 #32
Forkert vindue :(

Hvis du selv er web-designer så er det sku underligt at du ikke kan give mere kritik af et logo, du hører jo sikkert dagligt på andres kommentarer ik ?

Men du kan SKU godt sige nej det er ikke så godt, \"fordi . . . .\"  og ikke bruge den samme dumme kommentar hele tiden.

Og jeg mener da heller ikke du skal sige det er fedt hvis du ikke mener det, det gør jeg sku heller ikke, jeg har da set en del sites, som andre folk har ment var seje, dem lader jeg heller vær med at kommentere, med mindre jeg kan se han/de her fat på noget men lige mangler lidt hjælp.

Håber ikke du er helt rød i hovedet nu :) men du kan sikkert selv se det fra ”min” side, da du jo arbejder med samme slags kunder.
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 15:28 #33
Haha.. Forkert igen, dude!  Lååååååååll!
Avatar billede billeschou Nybegynder
23. februar 2001 - 15:29 #34
øhhhh...
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:35 #35
Det er fandeme fordi jeg skriver teksten i editpad, og bliver nød til at kopiere det herover, næsten hver gang jeg skriver noget og trykker på \"udfør\" sletter den teksten uden at sende den ind ;(
Tror hellere jeg må stoppe for i dag, det her det går slet ikke ,(
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 15:54 #36
Hehe...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 14:30 #37
De bliver slettet.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
25. februar 2001 - 15:37 #38
hehe