Avatar billede thomas_u Nybegynder
17. juli 2004 - 19:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

soundblaster Inspire 5500 D og Audigy Ls

jeg har lige været ude og køber et audigy Ls Lyd kort og Creative Inspire 5500 5.1 Højtaler problemet er når jeg køre testen som skal teste alle højtale enkel hvis får jeg kun lyd ud af Front Left og Right. Center og sub og rear højtaleren siger ingen ting i Testen den decoder som følger med højtalerene kan jeg ikke få til at gå ned på dolby digital det eneste den vil er Stereo og Dolby Prologic hva kan jeg gøre for at få det her til at virke

Det skal lige siges at jeg køre Windows XP

hvem kan hjælpe en mand i nød
Avatar billede jgu Nybegynder
18. august 2004 - 22:51 #1
Soundblaster skal sættes op til at være 5.1. (dvs. mere end to højtalere) - er pr. default sat til 2 højtalere, hvorfor jeg havde samme problem. Har du været inde på www.soundblaster.com og opdatere driverne?
Avatar billede thomas_u Nybegynder
19. september 2005 - 12:23 #2
ok det virker tak for hjælpen
Avatar billede thomas_u Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:22 #3
perfekt