Avatar billede simonbm Nybegynder
17. juli 2004 - 00:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mere stabilt Internet til flere brugere?

hej!..

Jeg har ASDL 2048/128 TDC. pt. jeg bruger en D-link router, der også fungere som trådløs modtager. Jeg har dog intet trådløst netværk koblet til pt.

Vi er 5 brugere og når vi alle er koblet til routeren via. en zyxel switch virker internettet utroligt langsomt, sommetider bryder det helt ned i noget tid. Desuden er pingen i spillet CS meget ustabil, selvom der kun er en logget ind. Dette burde vel ikke være muligt hvis linjen er så stor?

Jeg har forhørt mig forskellige steder og har fået at vide at det er min router der er flaskehalsen, noget med at den ikke kan smide pakker nok rundt eller at de bliver ophobet derinde og til sidst er routeren "fyldt" med pakker.

Hvad gør jeg? skal jeg bruge en anden comp med et internet-delings program til at stabilisere internetlinjen og dele den til mine brugere eller hvad gør jeg? Hvis det er tilfældet, hvor finder jeg så sådan et program?

På forhånd tak!
Avatar billede clausbr Nybegynder
12. august 2004 - 10:46 #1
det det kan skylles er at din internet er for langsomt ikke i download men i upload
jeg har selv haft 2048 / 128 men 128 er ikke meget og da jeg har en wen server og en mail server og en VPN server bare det der kommer 3 på ja så har jeg nesten ingen internet. jeg bruger en også en d-link 614+ som router . efter at jeg har 512/512 og nu har jeg ingen problemer med at bruger kommmer på eller af.
Avatar billede simonbm Nybegynder
12. august 2004 - 14:49 #2
tak for hjælpen .. må lige bestille noget huirtigere så :D