Avatar billede thoeger Nybegynder
23. februar 2001 - 10:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dual AT Bundkort

Er der nogle der ved om der findes Dual AT board til Pentium eller evt celeron. Gerne både producent og model navn??
jeg har kigger lidt rundt hos de forskellige producenter men kan ikke rigtig finde nogle, da man af dem ikke har ret meget om deres tidligere produkter.
//Thoeger
Avatar billede redbastard Nybegynder
23. februar 2001 - 10:40 #1
jeg mener ikke at der findes dual AT bundkort
,men jeg skal lige prøve at undersøge det
Avatar billede redbastard Nybegynder
23. februar 2001 - 11:19 #2
det findes ikke
Avatar billede xtom2 Nybegynder
23. februar 2001 - 16:53 #3
Samme resultat herfra. Og du kan heller ikke benytte eksempelvis et MikroATX bundkort i et AT-kabinet, idet forskellen fra AT til ATX blandt andet omfattede at alle porte (COM1/COM2/LPT osv) blev monteret direkte på bundkortet, hvorfor der på AT-kabinettet højst sandsynligt ikke vil være \'udgange\' til at matche dette.

Xtom` =)
Avatar billede thoeger Nybegynder
23. februar 2001 - 19:22 #5
hmm det var ærgeligt havde ellers lige et okay kabinet til en dual server