Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
14. juli 2004 - 22:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

LOGO i psd, jpeg, bmp, flash

haves grovskitse, søges perfekt logo,

der er selvfølgelig kolde cash i farvandet

logo'et er 3 bogstaver  farve font facon er dit ansvar
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. juli 2004 - 22:39 #1
helt sikkert - send skitsen til lassefernov[snabel-a]tdcadsl[prik]dk
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
15. juli 2004 - 17:28 #2
i kan se grovskitsen på www.specialvagt.dk

til nicolai (kontakt mig lige hvor blev du af??)
Avatar billede balling Nybegynder
19. juli 2004 - 02:30 #3
Er det hele topbaren du skal bruge, eller bare logo'et i højre hjørne?
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. juli 2004 - 12:12 #4
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
19. juli 2004 - 16:02 #5
her er det kun det ude til højre som næsten er tilfreds med,  måske lige font ændring og prikken i bogstavet,  jeg har en andet opgave kørende på hele baneret

så det er 200 point til hver
Avatar billede balling Nybegynder
20. juli 2004 - 18:39 #6
Jeg har prøvet at gå ud fra din skitse:

http://www.bonitodesign.dk/specialvagt.jpg
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
20. juli 2004 - 18:54 #7
Hej Balling fedt at du gider hjælpe,  jeg er ikke helt tilfreds med det banner jeg har, pga, man ka se det er en BMW, og så er det lidt grovkornet.  Jeg ville også gerne have lidt mindre grid/gitter som bagrund, men ellers er jeg tilfreds med det,

det banner du har lavet er det svært at læse hvad der står og bilen er endnu mere dominerende.
hvis du kunne fin pudse det oprindelige forslag,  samt gøre SPV til et logo, som man oxo kunne bruge på papir visitkort osv, det er lidt svært med den blåhvide baggrund

fedt arbejde
Avatar billede balling Nybegynder
20. juli 2004 - 18:56 #8
Ok, så du vil ikke have grid i baggrunden? Hvad med skrifttypen, er den iorden? Farvevalg osv er på plads?
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
20. juli 2004 - 19:03 #9
helt æligt så er min grovskitse stadig at foretrække, hvis du kan finpudse DEN lidt, er det nok det jeg mangler.

lidt minder grid,
lidt mindre bil, (og man må ikke kunne se hvilket mærk det er)
noget genialt med fx prikker over i'et som oxo er i SPV logoet. (syntes det er smart at det er en råd tråd eller noget som gør igen)
selve SPV, det er ikke så nemt at bruge som logo.

jeg er ikke helt tossed med din font eller farve.  specialvagt ser lidt forsigtig pjusket agtig ud. FED virker mere overbevisende
men det er VILDT skarpt det er lækkert
Avatar billede balling Nybegynder
20. juli 2004 - 19:16 #10
Jeg er stadig lidt på bar bund mht SPV logo'et i højre hjørne! Men hvad siger du til dette banner udkast:
http://www.bonitodesign.dk/banner2.jpg
Avatar billede balling Nybegynder
27. juli 2004 - 23:50 #11
Har vi droppet det helt igen?
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
16. august 2004 - 21:48 #12
annulleret TAK for hjælpen alle