Avatar billede maryland Nybegynder
14. juli 2004 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tennis Bold

Hej 3D folk!

Jeg står og skal bruge en tennis bold som kan animeres, er der nogle som kan lave en bold, eller ved hvor jeg evt. kunne hente en gratis?

Jeg er ikke selv skarp til 3D, men er ved at lære stille og roligt! Men ved ikke om jeg skal vælge Lightwave eller 3dsm.
Avatar billede mwhas Praktikant
15. juli 2004 - 11:28 #1
Hejsa meryland

Jeg så et en gang en men kan ikke husk hvor :(

søger lige :)

/mwhas
Avatar billede 3dsign Nybegynder
15. juli 2004 - 13:15 #2
Jeg har fundet en til dig her! Den er ikke i bedste kvalitet men den er gratis... På turbosquid kan du dog finde nogle der koster penge...

http://www.3dcafe.com/asp/spo_pics.asp
Avatar billede mismis Nybegynder
16. juli 2004 - 15:40 #3
jeg har da lavet en 3d tennisbold i lightwave til copenhagen open sidste år, men kan ikke huske om jeg har den liggende endnu da det var på arbejde
men jeg kan da se efter det
men den kræver jo at du har en hårrender kaldet sasq....

mvh

  MIS

PS: hvis du bor i nabolaget ca eller noget så giver jeg privat undervisning i lightwave hvis du har lyst
Avatar billede mismis Nybegynder
16. juli 2004 - 16:01 #4
nå jeg kan så se at den scene er strøget så den har jeg ikke mere, damn

nå det er der ikke noget at gøre ved

mis