Avatar billede kokkedreng Nybegynder
22. februar 2001 - 20:34 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Flasher søges

Er der nogen der kender en MEGET GOD flash programør der vil arbejde lidt freelance og få betaling pr. job som han/hun selv sætter prisen for... kontakt mig her eller på kokkedreng@compaqnet.dk
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 20:36 #1
nicolaidu!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2001 - 20:39 #2
Hvad skal du bruge? Flash spil? Flash websites?

/per
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
22. februar 2001 - 20:40 #3
jeg skal bruge flash web intro\'s bla...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2001 - 20:42 #4
Har du et firma?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2001 - 20:44 #5
Sidder du i en stor stilling på TV2, siden dit E-mail adresse henviser til http://compaqnet.tv2.dk/

/per
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
22. februar 2001 - 20:49 #6
nope sidder ikke på tv2 men bag en compaq presario tilmeldt compaqnet via tv2
Avatar billede jecalc Nybegynder
22. februar 2001 - 23:11 #7
hej - anita christensen her - i vores lille to-mands firma er det mig der er eksperten på flash -check os ud på www.yellowhouseteam.dk - skriv på yellowhouseteam@mail.dk hvis du har spørgsmål.
bedste hilsner
Anita
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. februar 2001 - 13:35 #8
Blazer har ret. nikolajdu@hotmail.com
Avatar billede diktator Nybegynder
23. februar 2001 - 13:46 #9
Freeeeeelance@diktator.dk :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. februar 2001 - 14:30 #10
Diktator - Er det ikke bare skønt med ubegrænset aliases. :-)
Avatar billede diktator Nybegynder
23. februar 2001 - 16:54 #11
Jo_Nikolaj_det_er_perfekt._Men_det_er_endnu_bedre_at_modtage_alle_emails_selvom_der_ikke_er_oprettet_mere_end_en_konti@diktator.dk :)
Avatar billede brandy Nybegynder
23. februar 2001 - 22:25 #12
Hæ hæ! Jeg er også interesseret, men det lader til de tunge drenge (nikolajdu, Diktator, hoejrup) har startet Flash 5 op! ;-)

Kontakt mig for referencer.

-Brandy
andy@andys.dk
Avatar billede brandy Nybegynder
23. februar 2001 - 22:25 #13
Glemte lige...

http://www.fotx.net/brandy

;-D
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
24. februar 2001 - 04:57 #14
Grunden de mange \"ansøgere\" opfordre jeg hermed alle der kunne være interreseret i jobbet til at lave firmaet en flash intro med sort baggrund og navnet Net2designer i, ellers med frie hænder og derefter at komme med en pris på flashen så vil de 2 bedste/billigste.
Så vil vi ud fra det ansætte de 2 vi vil benytte som første valg men er flashen god vil vi benytte alle der vil tage jobbet seriøs....

hilsen.
Net2designer
Michael...
Avatar billede brandy Nybegynder
24. februar 2001 - 12:23 #15
Hej Michael.

Når du har besluttet dig, kan du så ikke smide de 2 vindende swf-filer op på en server, så vi andre kan se dem?

-brAndy
http://www.fotx.net/brandy
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. februar 2001 - 14:48 #16
Kokkedreng -

Jeg ville gerne tilbyde dig min hjælp, men du har ændret lidt på spillereglerne og så bliver jeg nødt til at trække mig i konkurrencen. Jeg har simpelthen ikke tid til at lave en lækker intro til jer uden nogen former for sikkerhed.

At byde ind på et større projekt kan få mig op på dupperne når det angår det at lave udkast, men \"lidt freelance\" er simpelthen ikke nok.

Anyway held og lykke med søgningen.

/Nikolaj
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. februar 2001 - 01:01 #17
jeg er da ked a du ser det sådan nikolajdu men husk på det er ikke for din skyld jeg søger en flasher men for mit firma og derfor er jeg ogdå nød til at være sikker på at den jeg hyre er en der kan stoles på med hensyn til at være villig til at lave dem når der er brug for dem og at det er tilfredsstillende arbejde og intil videre er der kun en der tog opgaven seriøs og lavede et stykke flot arbejde med det samme.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. februar 2001 - 12:16 #18
Kokkedreng -

Din holning er absolut til at forstå. Min holdning er jo i virkeligheden den samme. Men hvis jeg skulle lave en intro for hvert job jeg løser - Så kunne jeg ikke betille andet. Anyway, er vi her inde på et følsomt emne så jeg ville foretrække at tage diskusionen på mail i stedet.

http://fotx.net/nikolajdu
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. februar 2001 - 14:53 #19
>>> nikolajdu...

har added dig til min icq liste vi ses der...
Avatar billede jecalc Nybegynder
25. februar 2001 - 15:04 #20
Det er tydeligt, at du ikke kender noget til Flash, når du beder om pris på noget, der endnu ikke er udviklet!! Det er da muligt, jeg kunne give dig en timepris, men hvordan skulle man i forvejen kunne vide, hvor længe det vil tage, at udvikle en speciel intro til dit firma?
Jeg trækker mig her, alene når jeg ser dig skrive ordene \"bedste/billigste\" i sammenhæng - der er ingen sammenhæng - og bliver det aldrig i Flash.
Det vil være \"det billigste\" for dig, at købe en bog om Flash og så danne dig et indtryk af, hvor meget det kræver, at producere \"det bedste\". God arbejdslyst.Anita.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. februar 2001 - 19:08 #21
jecalc> Jeg er 100% enig med dig, for jeg har 2 hylde meter med bøger til webdesign og grafisk design. Flash er faktisk et meget komplekst program.

/per
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. februar 2001 - 23:41 #22
kære Anita du kan jo checke www.net2designer.dk og se hvordan man gør det \" ikke online endnu \" men jeg siger det er derfor IT er så fandens uoverskueligt for de kunder jeg vil servicere er at der ikke kan sættes en pris forud for jobbet dette er jeg klar over men alt har en løsning det burde DU vide og det er på tide der er nogen der sætter prisen på det ned og her snakker jeg ikke om \"flash\" for jeg ved godt det er krævende at lave men jeg har som total uerfaren lavet en flash på 1 time.... så fald lige ned på jorden du kan se flashen på www.geocities.com/net2designer/net2designer.swf selvom browseren er alt for stor så er det jo ikke så svært som du sigter efter......

hilsen
\"semi\" flasher
kokkedreng
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. februar 2001 - 09:53 #23
linket www.geocities.com/net2designer/net2designer.swf  eksisterer overhovedet ikke.

/per
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
26. februar 2001 - 21:18 #24
Avatar billede brandy Nybegynder
26. februar 2001 - 21:35 #25
Desværre...Linket virker simpelthen ikke!

Ville ellers gerne se den!

mvh
-Brandy
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
27. februar 2001 - 03:24 #26
Ok jeg har fundet fejlen eller i hvert fald fundet en løsning prøv at type url\'en ind i stedet for at følge selve linket... det skulle virke og husk grafikken er desværrer ik for god da browseren er for stor og jeg ka sg ikke huske størrelsen tror det er ca w: 600 h: 200

sorry for al bøvlet....
Avatar billede brandy Nybegynder
01. marts 2001 - 09:18 #27
Hej Kokkedreng!
Er \"konkurrencen\" snart ovre? Har du fundet din(e) flashere?

MVH
Brandy
www.fotx.net/brandy
Avatar billede molok_the_insane Nybegynder
01. marts 2001 - 11:35 #28
Kunne da godt finde på at lave noget, men hvor lang havde du tænkt at skidtet skulle være... Har lavet introer for et par år siden er mere inde i actionscript nu. Arbejder i øjeblikket på :
http://www.ideal-forex.com

/Mikael
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
01. marts 2001 - 15:36 #29
>> molok
der er total frie hænder til opgaven bare ikke længere end 1min og med skip intro med sort baggrund og navnet net2designer ellers bestemmer du......

>>brandy
mangler stadig svar fra en der er i gang ellers er den umiddelbare nr. 1 den eneste der har sendt mig en flash... ;o)
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
01. marts 2001 - 15:38 #30
vinderne vil få deres kredit på www.net2designer.dk og deres flashes til at \"prale af\" den bedste får pointene

/Michael
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
01. marts 2001 - 22:06 #31
deadline er nu på søndag inden kl. 20.00
Avatar billede diktator Nybegynder
04. marts 2001 - 17:39 #32
Det her er et svar :)

/D!ktator.dk
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
04. marts 2001 - 17:55 #33
muhaha
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
04. marts 2001 - 20:28 #34
så er der fundet en vinder
1. flasher på net2designer.dk blev \"BRANDY\" tilykke
2. flasher på net2designer.dk blev \"DIKTATOR\"
tilykke vi ses send venligst jeres e-mail til mig på kokkedreng@compaqnet.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. marts 2001 - 20:31 #35
Til lykke til dig og drengene. Man må sige at der var hård kamp om de 2 pladser. *GGG*

Held og lykke med opgaverne.
Avatar billede brandy Nybegynder
04. marts 2001 - 21:12 #36
Hæ hæ tak Nikolaj! Jeg er sikker på du kunne have givet D!ktator og mig hård konkurrence. ;o)

D!ktator-->Tak for kampen!

/brandy
Avatar billede diktator Nybegynder
04. marts 2001 - 21:28 #37
Brandy --> Du kæmpede en ihærdig kamp, og fik en velfortjent 1. plads! -- Tillykke --

(Jeg havde ellers bestemt mig for ikke at deltage, men det var nu lidt synd, hvis du ikke fik lidt modstand, når det nu var en konkurrence)

En 2. plads er nu heller ikke værst, men jeg syntes nok at ham kokkedrengen, kunne ryste op med en god portion Sølv-points for ulejligheden. *ggg* ;o)
Avatar billede brandy Nybegynder
04. marts 2001 - 21:34 #38
*LoL* JA DA!! det ville da være på sin plads! ;-D Synd der ikke var andre til at deltage...så havde man nok lagt lidt mere arbejde i det ;)

/brandy

TIL ALLE --- www.fotx.net --- så ved man hvem man snakker med...(det kan selvfølgelig også have sine fordele at lade være... ;-)  )