Avatar billede fencer Nybegynder
14. juli 2004 - 08:48 Der er 9 kommentarer

Andre browsere end IE?

Hej Eksperter

Har søgt på kryds & tværs uden at finde svaret - men det kan ikke passe der ikke er svaret på dette før...?!? :-)

Men; here goes; hvilke andre alternativer findes til Internet Explorer? - har prøvet Mozilla, som vidst er god - jeg bryder mig bare ikke om den...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
14. juli 2004 - 08:51 #1
Tjah.... der er masser... eks. firefox.... og opera..... firefox er brugt af rigtig mange.. dog er ikke ALLE hjemmesider optimeret til firefox....
Avatar billede morten_leth Nybegynder
14. juli 2004 - 08:51 #2
Avatar billede morten_leth Nybegynder
14. juli 2004 - 09:07 #3
http://www.fuckmicrosoft.com der er faktisk også alternativer herinde... ;)
hvis du ned i venstre side i baren... der er der en der hedder "Browser Alternatives"... kig måske lidt der....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. juli 2004 - 09:09 #4
mozilla/firefox, er min foretrukne: www.mozilla.org

Men der er også norske Opera.
Avatar billede fencer Nybegynder
14. juli 2004 - 15:39 #5
tak for indlæggene - men læs venligst hvad jeg skriver; "har prøvet Mozilla, som vidst er god - jeg bryder mig bare ikke om den..." - det er faktisk ikke løgn.....
Avatar billede fencer Nybegynder
14. juli 2004 - 15:49 #6
Morten - jeg fandt vist hvad jeg søgte - smid lige et svar :-)
Avatar billede fencer Nybegynder
14. juli 2004 - 17:24 #7
- lige et tillægsspørgsmål; ved I om man skal købe Opera før man kan benytte importfunktionen i mailprogrammet?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
15. juli 2004 - 08:20 #8
Tror jeg ikke man skal... jeg har også hentet den.... men jeg må nok blive dig svvar skyldigt.. jeg ved det ikke... sry... ;)
men svar....
ps.. der er vel ikke andre muligheder end at du må prøve om du kan... hvis du kan... ja... så behøver man ikke købe.. hvis ik.. ja... så skal man...
Avatar billede razman Nybegynder
08. oktober 2004 - 21:53 #9
har du prøvet avant-browser.den har mange smarte features, og er faktisk ret nem at bruge