Avatar billede throwman Nybegynder
12. juli 2004 - 22:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fungerende vækkeur (UR)

Da min computer meget tit står tændt, kunne det da være fedt hvis der var lavet et program der kunne fungere som et vækkeur. Altså et program man kunne sætte til at gå i funktion på et hvis tidspunkt, som der så spillte en sang eller en lyd.

Nogen der har sådan et eller ved hvor man kan downloade noget ligende.

På forhånd tak
---Throwman
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 23:02 #1
Det kan du tro, jeg har ledt længe, og det her program er så fedt og let, & det er tilmed gratis at bruge :) http://downloads-zdnet.com.com/3000-2350-10100928.html Kana Reminder
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 23:06 #2
Jeg har ledt meget før i tiden, sådan skulle det vist være :)
Jeg har selv eftersøgt et program med vækkeur og det hele, og jeg har næsten brugt dem alle, men den her der sgu den bedste. Gratis, let at bruge, og så fungere det uden alt muligt spyware crap :)
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 23:08 #3
Her er forresten direkte link til udviklerens side: http://www.kana.homeip.net/index.php?doc=reminder&page=features
Avatar billede throwman Nybegynder
12. juli 2004 - 23:08 #4
Kanont... !. :D
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 23:12 #5
super :)
Avatar billede throwman Nybegynder
12. juli 2004 - 23:18 #6
Kan den finde ud at selv at starte computeren.. ?
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 23:21 #7
Dog ikke ... Men den kan slukke den
Avatar billede halifax Nybegynder
13. juli 2004 - 01:58 #8
Du skal da ha' et program der ligner en rigtig clock  :)
Banshee Screamer Alarm, freeware, der fåe flere skins til den.
Snooze funktion, afspille musik cd, mp3 m.m
http://www.slunecnice.cz/product/Banshee-Screamer-Alarm/

Engelsk menu, selv om den er fundet på en .cz side