Avatar billede nvhit Nybegynder
22. februar 2001 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan kan jeg downloade QT?

Jeg er inde på en side der har embedded en quicktime film på siden.

Den vil jeg gerne kunne downloade således at jeg kan se den uden at være på nettet.

Jeg kan ikke højreklikke på linket og vælge \"gem destination som..\" Så gemmer den kun de 6 kb. som HTML-siden, hvor filmen er embedded, fylder.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede kapla Nybegynder
22. februar 2001 - 17:39 #1
Den bliver gemt i cachen prøv at søge så finder du den
Avatar billede webwize Nybegynder
22. februar 2001 - 18:19 #2
Fino, har fundet dem - hmmm, jeg kunne haev sparet lidt ved at taenke mig om.

:-)