Avatar billede afflictor Nybegynder
12. juli 2004 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til trådløst netværk

Hej,

Problemet er at jeg ikke kan få adgang til min netop indkøbte D-Link DWL-700AP (wireless access point). Først sidder der en Zyxel 650R-31 ADSL router/modem. Så sidder min 10/100 MBit switch, og så har jeg connected min D-link access point til min 10/100 MB switch. Jeg kan ikke få adgang til min D-link ved at indtaste 192.168.0.50 i min browser. Jeg er på netværket, og internettet. Nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede kenp Novice
12. juli 2004 - 21:27 #1
ja din computer ikek har en ip-adresse inden for samme område! ændre din ip-adresse manuelt på din computer til f.eks. 192.168.0.49 også forbind til din router igen.
Avatar billede afflictor Nybegynder
13. juli 2004 - 00:04 #2
Det ser ud til at virke, når jeg går ind på 192.168.0.50 kommer der en login skærm. I manualen står der at man skal skrive admin i username og lade password være blank. Det virker dog ikke. Gør jeg noget forkert? Jeg er forresten connected til min switch med kabel og ikke trådløst. Ved ikke om det har nogen betydning?
Avatar billede afflictor Nybegynder
13. juli 2004 - 00:59 #3
Hej, skulle lige resette routeren, og så funkede det.. Tak for hjælpen :)