Avatar billede henningo Nybegynder
06. oktober 1999 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sprogversioner

Jeg skal lave et site i to sprogversioner. Hvordan får jeg mit site til at registrere sproget i brugerens browser, således at versionen i samme sprog som browseren vises?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
15. oktober 1999 - 22:11 #1
Jeg forstår hvad du mener, men tænk på hvor mange der f.eks. bruger engelsk sproget browser, men som egentlig er danske. Hvis det skal kunne lade sige gøre skal det ske via JavaScript.
Jeg undersøger lige sagen...

/skjoldby
Avatar billede skjoldby Nybegynder
15. oktober 1999 - 22:23 #2
Det skal laves i asp eller lignende. Se http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=109

Jeg kender ikke særlig meget til asp derfor kan jeg ikke forklare nærmere.

Skjoldet
Avatar billede henningo Nybegynder
15. oktober 1999 - 23:31 #3
Takker mange gange. Det ser ud til at være det helt rigtige sted du har sendt mig hen!