Avatar billede razzor Nybegynder
12. juli 2004 - 00:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilmeldings system

Hey...

Står og og mangler et tilmeldings system, F.eks. hvis man nu skal holde et netparty eller noget... Har før været med til Compuclubs netpartier, og syntes at deres tilmeldings system er meget overskueligt(opret bruger, login, tilmeld) så det er noget i den retning :)
Har egen server med Mysql og IIS på, håber der er nogen der ka gi at godt svar... :)

Best Regards
            Jesper Ramsgaard aka. Razzor
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. april 2005 - 00:12 #1
Fundet en løsning?
Avatar billede razzor Nybegynder
24. april 2005 - 21:27 #2
Nope, har jeg ikke.. desvære... bruger en form mail iøjeblikket.. men hvis du har et alternativ.. så er jeg meget intreseret..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. april 2005 - 23:45 #3
Arbejder på noget selv...
Hold øje med dette spm ;)
http://exp.dk/spm/612169
Avatar billede razzor Nybegynder
25. september 2005 - 16:35 #4
lukker