Avatar billede deuce24 Nybegynder
11. juli 2004 - 15:56 Der er 2 kommentarer

Bluetooth & NEC 616 mobil telefon

hej

jeg har et mindre problem med at koble Min NEC 616 mobil telefon til min bærbare computer eller andre telefoner, eller noget som helst via bluetooth andre harinde som har observeret samme problem???

Jeg kan sagtens aktivere bluetooth og se andre BT enheder i nærheden af mig men jeg kan ikke Connecte til dem, håber der er en der kan hjælpe

mvh niels
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2004 - 16:11 #1
Har du brugt det software der fulgte med NEC telefonen? Der fulgte en CD-Rom med. :)
Avatar billede deuce24 Nybegynder
11. juli 2004 - 16:37 #2
hejsa

jepper det har jeg men den er kun til det der hedder mobilt modem og det er via USB kabel... den kommer ind i BT menuen og den finder fint computeren men den kan ikke aktivere firbindelsen kun sætte den på´standby!!!!