Avatar billede strandgaard Nybegynder
10. juli 2004 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Border i main-vindue

Hej jeg sidder og roder med denne hjemmeside www.sovindgif.dk, og jeg vil gerne have en sort border rundt om main-vinduet (1 px ingen 3D), men det virker ikke til at mit frameset vil være med til at lave det, jeg får bare en 3D border på kun 2 af siderne, nogen der kan hjælpe?

P.S. det er inde under bestyrrelsen i venstre menu i kan se designet af den endelige side, resten er bare ting jeg roder med :-)

P.P.S Offtopic, men evt. kommentare til udseendet er meget velkomne, da jeg er grøn hjemmesidemagere.

Strandgaard
Avatar billede strandgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 10:51 #1
Hmm, er det for få point til spørgsmålet, er det for elementært, eller er det en stor gåde ;-) Håber stadig på at kunne få lidt hjælp
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2004 - 13:49 #2
Er det med vilje, at intet virker, hvis man ikke bruger IE ?-)
Avatar billede strandgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 14:14 #3
he he, tjaa jeg er ikke den store Html haj, så jeg tror ikke jeg har evnerne til at lave det universelt. Så en stor popup i starten om kun IE bla bla, bliver nok nødvendig ;-).

Har du nogen forslag til hvordan man kunne komme uden om problemmet på en let måde? og ingen flabethedder tak, jeg er jo lidt grøn ikke :-)
Avatar billede strandgaard Nybegynder
14. juli 2004 - 11:32 #4
Slet ingen der har erfaringer med borders rundt om main-frame?
Avatar billede strandgaard Nybegynder
15. juli 2004 - 15:11 #5
Der må da være nogen der har erfaringer med at ligge en border rundt om sit main-vindue? Hvordan gør i? og hvorfor kan jeg ikke få kommandoen border til at virke? øv øv i need help :-)

Gi'r den lige en dag endnu, ellers må jeg jo lukke og slukke :-(
Avatar billede strandgaard Nybegynder
26. juli 2004 - 07:32 #6
slut