Avatar billede snifferdog Nybegynder
22. februar 2001 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Externt grafikkort til bærbar

Er det på noget måde muligt at tilslutte et externt grafikkort til en bærbar. Ect. et TNT2 eller GeForce /2.

-SnifferDog
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
22. februar 2001 - 13:46 #1
Har aldrig hoert om det! ...men saafald ville det nok betyde at du skal finde det til PCMCIA-porten & samtidigt kunne disable det onboard-gfxkort som er i den baebare.

OBS. en ny driver til det gamle gfxkort + Directx 9 .. og hvad der ellers findes af ting, kan goere meget :-)
Avatar billede cvsac Nybegynder
22. februar 2001 - 13:56 #2
nej det er ikke muligt at tilføje et externt grafikkort ....
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. februar 2001 - 14:07 #3
Det kan ikke lade sig gøre, udgangene på en computer er for langsomme til det.
Avatar billede snifferdog Nybegynder
22. februar 2001 - 14:32 #4
x4all_dk, hvad mener du med \"ny driver til gamle gfxkort + Directx 9\", Jeg spiller Quake3, Counter-strike, Hitman, plus altmuligt andet. Hvor godt vil Q3 eller CS, køre på en bærbar P-3 600, med KUN 8mb grafikkort, hvis man pepper den om med Directx 9 og gode drivere?

-SnifferDog
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. februar 2001 - 17:07 #5
Elendigt!
Avatar billede audi Nybegynder
22. februar 2001 - 21:26 #6
det skal nok komme, da jeg har læst i bladet!! så glæd dig..