Avatar billede psychoras Novice
09. juli 2004 - 18:19 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Gmail invitation

Hej.

Jeg giver 200 point til den første der sender mig en invitation til google gmail på:

razmuzz@ofir.dk

På forhånd tak!

TIl dem der ikke ved hvad jeg mener, kan jeg fortælle at man skal inviteres af et andet medlem for at oprette en google mail.
Avatar billede bernie Nybegynder
09. juli 2004 - 18:24 #1
er du sikker på man kan få tilsendt en invitation

3. How do I sign up? When can I get a Gmail account?

We're currently only offering Gmail as part of a preview release and limited test. We don't have details on when Gmail will be made more widely available, as that depends in part on the results of the test. If you're interested in receiving updates on Gmail, submit your email address using the form at the bottom of this page. And you can check out a sneak peek of Gmail here.

http://gmail.google.com/gmail/help/about.html
Avatar billede psychoras Novice
09. juli 2004 - 18:37 #2
120% sikker, man har x antal invitationer man kan sende når man er meldt til!
Avatar billede sago Nybegynder
09. juli 2004 - 18:45 #3
Nahh, man får dem vidst ikke når man er meldt til, det gjorde jeg ikke, ihvertfald. Men man får flere, jo mere man bruger det, og vidst også tilfældigt en gang imellem. Jeg har desværre ikke flere tilbage, beklager.
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2004 - 18:46 #4
en eller anden må også gerne sende mig en, såfrem tvedkommende vælter i dem ;-)
Avatar billede roenving Novice
10. juli 2004 - 14:43 #5
Men point-uddeling i dette spørgsmål er dog direkte på tværs af regelsættet, så du er nødt til at tage dem tilbage ,-|

PS. Hvis du har en invitation, er jeg også interesseret !-)
Avatar billede elvissa Nybegynder
10. juli 2004 - 16:32 #6
Hejsa alle. Jeg har sendt en invitation til psychoras. Hvis andre vil ha´, så må i hoste op med nogle e-mail adresser. Jeg har 3 tilbage.
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 16:37 #7
Areox@dam.mail.dk JA TAK *G*
Avatar billede roenving Novice
10. juli 2004 - 16:40 #8
exp snabelA firewerx punktum dk
roenving snabelA hotmail punktum com
Avatar billede elvissa Nybegynder
10. juli 2004 - 16:40 #9
Den skulle være på vej til dig, freehelp
Avatar billede elvissa Nybegynder
10. juli 2004 - 16:41 #10
jeg sender så lige til exp og roenving - så har jeg udsolgt :-)
Avatar billede kenp Novice
10. juli 2004 - 16:42 #11
øøøøøvvvvvvvvvv jeg ville ellers også godt have en :)
Avatar billede roenving Novice
10. juli 2004 - 16:44 #12
Mange tak !-)
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 16:44 #13
STORT TAK :-)
Avatar billede roenving Novice
10. juli 2004 - 17:14 #14
Har du sendt ?-)
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 17:32 #15
Er jeg den eneste der ikke kan flytte mails til trash?
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 17:32 #16
Fandt out ad det :-)
Avatar billede psychoras Novice
10. juli 2004 - 23:04 #17
Tusinde tak Elvissa!!!!

Roenvig > Du siger point uddeling er på tværs af regelsættet, såvidt jeg ved siger reglerne at en løsning skal være tilgængelig for alle, hvis det er det du mener ikke bliver overholdt, så syntes jeg da at det bliver overholdt fint, de andre der ville have en invite fik jo også en.

Læg et svar Elvissa!
Avatar billede elvissa Nybegynder
11. juli 2004 - 12:29 #18
Invitationerne uddeles gratis, kvit og frit. Jeg skal ikke have point - er blot glad for at kunne dele dem ud :-)

elvissa
Avatar billede psychoras Novice
12. juli 2004 - 10:56 #19
Okay, Tusinde tak!!
Avatar billede whyme Nybegynder
15. juli 2004 - 03:24 #20
Kan jeg også få en invitation på dsl23901@vip.cybercity.dk ?

på forhånd tak
Avatar billede moffen Nybegynder
28. juli 2004 - 00:23 #21
Er der flere invitationer? så vil jeg være meget glad hvis i vil sende en til :

steffen@funportal.dk
Avatar billede sarangan Nybegynder
02. februar 2005 - 17:26 #22
Jeg vil også gerne have en gmail invitation:
sarangan@myrealbox.com

TUSIND TAK:)