Avatar billede taamas Nybegynder
09. juli 2004 - 17:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Internet betaling

Hej hej. Ville høre hvordan man kan gøre hvis man nu har lavet en cd og gerne vil sælge den over nettet. Altså hvordan får jeg så 50 kr f.eks for vores cd??

Thomas
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2004 - 17:09 #1
Avatar billede taamas Nybegynder
09. juli 2004 - 17:28 #2
Nej ikke på den måde...Så skal de jo selv afhente den! Ligesom når nogle køber tøj fra xl-import?
Avatar billede scorpion Nybegynder
09. juli 2004 - 17:30 #3
Hvad med PayPal?
http://www.paypal.com/
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2004 - 17:39 #4
taamas >>
Don't get it - kan du ikke bare sende cd'erne?
Avatar billede taamas Nybegynder
09. juli 2004 - 17:44 #5
Hmm joe men skal jo have pengene først ellers stikker de bar eaf med demo'erne uden at betale jo!
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2004 - 17:52 #6
taamas >>
Hørt om bankoverførsler?
Avatar billede taamas Nybegynder
09. juli 2004 - 17:58 #7
NEJ!!! du kan jo prøve at forklare lidt om det!
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2004 - 18:45 #8
En bankoverførsel foregår ved, at køberen går i banken, og beder om at få overført et givent beløb til din konto. Han kan så påføre en lille besked til dig, fx et ordrenummer eller lignende. Når så du kan se at pengene er gået ind, så sender du cd'en...
Avatar billede klojs Nybegynder
09. juli 2004 - 19:50 #9
På qxl skal køberne betale før varen sendes, med mindre andet bliver aftalt på forhånd.

Der kan du også sætte en fast pris på på f.eks. 50 kr eller 55 kr hvis du skal have dækket dine omkostninger for salget.
Avatar billede taamas Nybegynder
09. juli 2004 - 23:02 #10
ok mange tak!
Avatar billede blyno Praktikant
10. juli 2004 - 01:11 #11
Ellers kan du da prøve med ewire (www.ewire.dk) det er faktisk ret smart og du kan se overførslen i samme øjeblik de har lavet den ..
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
10. juli 2004 - 21:22 #12
www.mymusic.dk der er dit svar :) der skal du give 100 kr og så kan du få hele dit album derind og få en cd.
Avatar billede taamas Nybegynder
23. oktober 2004 - 19:08 #13
hm så snupper jeg det selv
Avatar billede klojs Nybegynder
23. oktober 2004 - 19:39 #14
Fik du da ingen råd du kunne bruge - hmmm så forstår jeg ikke dit spørgsmål..
Avatar billede exp Juniormester
24. oktober 2004 - 19:06 #15
taamas >>
Du bedes lige forklare hvorfor du selv beholder point.

exp/coadmin