Avatar billede zhristian Nybegynder
09. juli 2004 - 14:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Software til DVD afspilning

Hey experter!

Jeg ska' snart med flyet og havde glemt at jeg ingen software DVD afspiller havde til min bærbare computer - Kender nogle en god DVD afspiller, som gerne må være gratis?
Avatar billede peet-49 Novice
09. juli 2004 - 14:24 #1
Power DVD-WinDVD-DivX
Avatar billede blyno Praktikant
10. juli 2004 - 01:12 #4
Jeg bruger altid mediaplayeren på den bærbare til at afspille dvd'er..
Avatar billede mikstor Nybegynder
11. juli 2004 - 13:03 #5
Gå ind på www.bsplayer.com og tryk på download oppe i menuen...

Under "name" skal du ikke skrive noget, under "Email" skal du skrive "mikhamp@hotmail.com", under "password" skriver du "TtNaXoTd" og under "country" ændrer du ikke noget.
Tryk "download"

Under næste vindue sætter du et flueben (et lille hak) i "I accept the terms of this license agreement" og trykker download lidt nede ad siden...

Og så lidt efter har du BSplayer det bedste program til at afspille dvd'er...
Avatar billede peet-49 Novice
11. juli 2004 - 13:06 #6
mikstor>din fremgangsmåde, er vist ikke helt efter bogen.
Avatar billede mikstor Nybegynder
11. juli 2004 - 16:48 #7
Ok
Du kan selv oprette en bruger ved bare at skrive dit navn og din email, men brugeren er helt lovligt oprettet... Det var bare for at spare lidt tid...