Avatar billede jtth Nybegynder
09. juli 2004 - 14:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook problem, eller?

Hvorfor henter outlook pludselig en masse gamle mails igen, helt op til et ½ år gamle. Den samme mail til tider mere end 100 gange.Er sat til at slette stettede mail på serveren.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. juli 2004 - 15:08 #1
Du må jo lige fortælle lidt mere:
OS, Outlook Version, Udbyder, osv osv...
Avatar billede jtth Nybegynder
09. juli 2004 - 15:44 #2
Outlook 2003, Windows Xp, Struer.net
Avatar billede torben7913 Juniormester
09. juli 2004 - 20:47 #3
Det lyder lidt mærkeligt, at den henter slettede mails.Er du helt sikker på, du ikke har sat markering i "gem kopi på serveren" under Funktioner/Konti/ Post/Egenskaber/ Avanceret ?
Avatar billede jtth Nybegynder
09. juli 2004 - 20:59 #4
Jo det er der men der er også sat markering ved " Fjern meddelelser fra serveren når de er slettet fra 'slettet post' "
Avatar billede torben7913 Juniormester
09. juli 2004 - 21:34 #5
Det må, så konstateres ikke at være nok, hvis der ikke er gemt en kopi på serveren, vil det jo ikke kunne lade sig gøre at hente nogen senere, så mon ikke det var værd at fjerne markeren fra "gem kopi på serveren"?
Avatar billede jtth Nybegynder
09. juli 2004 - 22:19 #6
Jeg glemte at skrive at det kun er periodevis det sker. Og til anden halvdel af spørgsmålet, hvorfor henter den samme mail utallige gange (over 120 gange har jeg talt for samme mail)
Avatar billede torben7913 Juniormester
10. juli 2004 - 06:58 #7
Det ved jeg ikke noget om - vi må håbe, der er andre der melder sig med et bud på problemløsning.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. juli 2004 - 09:11 #8
Heller ikke noget herfra - har pt ikke rørt ved 2003 versionen...
Avatar billede happyface Nybegynder
03. august 2004 - 22:44 #9
Hejsa.

Jeg har det samme problem, så jeg er lige med på en lytter.....
Avatar billede jtth Nybegynder
20. august 2006 - 21:24 #10
lukker