Avatar billede coolstar Nybegynder
09. juli 2004 - 14:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

interesseret i at købe dig ind i musikportal?

Hejsa

Vi er et musik magasin som har mange læsere og aftaler i hus. Bla. med samtige danske pladeselskaber, labels og radioer. Vi vil pt. efter sommer (august) kører radio samarbejder.

Vi vil gerne sælge ud af 30% af magasinet. Vi forventer en engageret og professional person over 18 som kunne tænke sig at komme ind som partner med 30%.

Prisen for de 30% er DKK 6000,-.

Man får muligheden for at få foden inde i medie og musik branchen, med en masse muligheder gennem magasinet. Er du interesseret er du velkommen til at kontakte Vores Magasin chef.

Telefon: 40 61 64 31...

På forhånd tak!
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. juli 2004 - 14:20 #1
30% så har man jo intet at skulle havde sagt. Hvad skal man så eje noget af det for?
Avatar billede coolstar Nybegynder
09. juli 2004 - 14:21 #2
du har en masse at skulle have sagt. Kontrakterne er sådan at partnerne skal være enige omkring beslutninger.

30% udgører din ejerdel ja, men også hvor meget af overskuddet partneren får osv.
Avatar billede wiig Nybegynder
09. juli 2004 - 14:22 #3
30% hmm...

Iøvrigt hvorfor står der ikke hvad jeres navn er?

Sry men virker mig lidt mystisk.
Avatar billede coolstar Nybegynder
09. juli 2004 - 14:24 #4
Ja det skal da være på sin plads. Magasinet hedder MusicON Magazine og kan findes på adressen www.musicon.dk

vi har et stort nyhedsbrev bestående af over 7000 modtagere og en del samarbejdsaftaler med store sites som vi benytte her efter sommmer, når folk kommer hjem fra ferie og ind til computerne igen :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
09. juli 2004 - 14:27 #5
for 6000 får man en god og ordentlig mulighed til at komme ind i magasin branchen bla. Man har self. koncert fordele, og album, singler, og sådanne ting som pressen nu har :)

Men vi vil helst kun have seriøse henvendelser :)
Avatar billede nse Nybegynder
10. juli 2004 - 03:31 #6
Jeg synes, at 6000kr for 30% lyder af meget taget siden i betragtning. Hvad angår besøgende er det ok, men heller ikke noget, man ligefrem kan forlange mange penge for.
Hele siden pris vil være 20000kr, hvis 30% sælges til 6000kr, og det må jeg sige er langt over min vildeste fantasi for sådanne et site. Det er enkelt og simpelt, ikke noget der på nogen måder vil koste mange penge at få lavet, og indholdet er begrænset.
Jeg synes, at det er lidt at overdrive at skrive "for 6000 får man en god og ordentlig mulighed til at komme ind i magasin branchen bla. Man har self. koncert fordele, og album, singler, og sådanne ting som pressen nu har :)"
Ligefrem at kalde jer pressen. Men det må I selv om, det er bare min mening at prisen nok er sat 4-5 gange for højt, men går den så går den..
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. juli 2004 - 14:37 #7
Nu er der også et kæmpe admin modul cms system med oven i, der er etablerede presse og plade kontakter. Forestil dig hvordan du ville få fat i pladeselskaberne... Vi er officiel presse hos bla. emi, universal, sony og ikke mindst copenhagen records.

Det betyder at vi om snart vil ingå på deres sites med udpluk af anmeldelserne vi udgiver osv.

6000 er bestemt ikke en pris der skræmmer... Kan sige der er 5 købere allerede, så jeg klager ikke og inden du poster en sådan kommentar så tænk en side er en ting men det bag med og kontakter, navn osv. er også en del.

Tænk før du skriver ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. juli 2004 - 15:05 #8
5 købere.. Så kan du jo ligeså godt lukke dette spm. for ellers sælger du mere end 100% :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
14. juli 2004 - 11:57 #9
ja :D

Lukker og slukker nu ;-)
Avatar billede pioneren Nybegynder
16. juli 2004 - 00:40 #10
Sludder og vrøvl, der er intet lettere end at få aftaler hos diverse pladeselskaber, de samarbejder med, - næsten, hvem som helst!