Avatar billede jankovich Nybegynder
09. juli 2004 - 12:13 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hemmelig nummer

Har lige investeret i en ny 6610i og den er jo simpelthen TOPNICE på alle punkter bortset fra et;

Når folk ringer til mig, ka jeg ej se hvem der ringer, uanset om de har "Hemmelig nummer" sat til eller ej. Der står bare "Opkald", temmelig irriterende! Har tjekket ALLE menuer og indstillinger i tlf'en, uden at opnå nogen form for resultat ..

Nogen der har kendskab til netop denne her tlf, og som så ka hjælpe mig lidt her?

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2004 - 12:21 #1
hemmelig nummer vises ikke hvis det er fast net ellers er der ingen ide i det .
Avatar billede jankovich Nybegynder
09. juli 2004 - 12:25 #2
Hva' mener du? At hvis det er fra en hjemmetlf så vises hemmelig nummer ikke?
Avatar billede freehelp Praktikant
09. juli 2004 - 12:35 #3
Nope han har ret. Det ville jo ikke være smart at kalde det hemmeligt nummer så *G*

De kan også spærre nummeret med *31*
Avatar billede jankovich Nybegynder
09. juli 2004 - 12:37 #4
Tror ikke i forstå mit problem .. Lige meget hvem der ringer står der bare "Opkald" om de så har hemmeligt nummer, ringer fra en fast net tlf osv. er underordnet .. På min sidste tlf, ku jeg da se hvem der ringede, enten navn hvis jeg havde nummeret i forvejen eller også bare nummeret så ..
Avatar billede willi Nybegynder
09. juli 2004 - 12:45 #5
Det er vel funktionen vis nummer. Den er net afhængig. Har du skiftet udbyder?
Avatar billede jankovich Nybegynder
09. juli 2004 - 12:49 #6
Nej har ikke skiftet udbyder.. Tlf'en er helt ny, det samme er abonnementet?
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2004 - 14:47 #7
Nogle udbydere kræver ekstra betaling for "vis nummer" funktionen...
Avatar billede masterfrier Nybegynder
09. juli 2004 - 18:26 #8
Præcis, du skal have funktionen 'A-nummervisning' med i dit abbonnement hos din mobil-udbyder, for at du kan se hvem der ringer.
Avatar billede winnij Nybegynder
09. juli 2004 - 20:41 #9
ring og snak med din udbyder, det gjorde jeg og de slog bare tjenesten vis nummer til