Avatar billede strikerdk Novice
09. juli 2004 - 00:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kender et program?

Hej eksperter.

Jeg leder efter et program, man kan sætte til at udføre handlinger på en bestemt IE-side, selv om jeg ikke sidder foran skærmen. Jeg har for nogle år siden set et program, hvor man kunne sætte det til at "optage" de handlinger man udførte med musen og evt. tastetryk, og så foreksempel bede programmet gentage det hvert 5 minut.
Nogen der kendskab til den slags automatprogram og evt. hvilket hvilket jeg kan bruge og hvor det forefindes?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
09. juli 2004 - 00:40 #1
Avatar billede sijjin Nybegynder
09. juli 2004 - 00:44 #2
Der er et program som hedder Auto Mouse 1.2 ”freeware” Som kan det du taler om

Men om det er noget du kan bruge til netop dit formål ved jeg ikke.

Jeg har haft programmet installeret for et stykke tid siden brugte det til at åbne mine programmer når Windows startede og det virkede som det skulle.
Avatar billede strikerdk Novice
09. juli 2004 - 00:44 #3
Jeg har lige siddet og kigget lidt på det. og ja, det må jo være sådan noget. Jeg acceptere dit svar, men hvis du evt. skulle have kendskab til et program som er gratis af samme art, vil jeg meget gerne høre om det. :) takker
Avatar billede strikerdk Novice
09. juli 2004 - 00:47 #4
Jeg vil prøve og kigge lidt på det. Jeg har givet mundi pointene da jeg var ved at lukke spørgsmålet da sijjin kom med et svar. Beklager men tak. :)
Avatar billede overday Nybegynder
09. juli 2004 - 21:04 #5
nogen der kenner et program??
ja kenner også flere hehe
Avatar billede GamerJens Nybegynder
03. oktober 2011 - 17:11 #6
Jeg bruger Auto Keybot!

Kan hentes her: http://autokeybot.com

Super nemt at bruge og sætte op
Avatar billede Auto_clicker Nybegynder
24. januar 2012 - 13:40 #7
Jeg bruger denne:

http://autokeybot.com