Avatar billede azs Nybegynder
08. juli 2004 - 17:49 Der er 5 kommentarer

KeyHook og PoweStrip keys

Jeg har fundet denne KeyHook source.
http://www.lysias.de/source/delphi/KeyHook%20Source.zip

Det virker som det skal men der er et problem og det er at når det program køre virker PowerStrip's hotkey's ik (ctrl+alt++ til at få gamma på skærmen op). Nogen her der kan finde ud af hvorfor ?

PowerStrip er et program som kan en masse ting til at få gamma op fx og lave drivers til skærmen osv osv osv ;)
PowerStrip kan fået her: http://entechtaiwan.net/util/ps.shtm
Avatar billede borrisholt Novice
09. juli 2004 - 09:06 #1
Jeg vil formode de bruger en Low LevelKeyHook. Hvad er problemet.

Jens B
Avatar billede azs Nybegynder
09. juli 2004 - 21:52 #2
Problemet er at når jeg bruger den keyhook (fra linket) og køre filen, så kan jeg ikke bruge PowerStrip's hotkeys.

Jeg kommer til at bruge begge programmer på samme tid, da jeg er ved at lave et util til et spil hvor jeg gerne skulle kunne sætte gamma op på min skærm med en genvej til PowerStrip.
Avatar billede azs Nybegynder
10. juli 2004 - 13:42 #3
Slet ingen der ved hvordan man kan fixe den kode så den ikke stopper for PowerStrip's hotkeys ? ;|
Avatar billede kfz Nybegynder
11. juli 2004 - 19:29 #4
problemet er nok at din keyhook ikke sender tasten videre når den har aflæst den, prøv at finde en anden komponent, hvis du ikke lige kan finde en finder jeg måske lige en frem jeg har brugt før, i morgen.
Avatar billede kfz Nybegynder
14. januar 2005 - 20:13 #5
kan du ikke lægge sourcen op på den keyhook du fandt dengang...linket virker ikke længere...