Avatar billede mollommol Nybegynder
22. februar 2001 - 11:22 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

php - chat, forum - eller gæstebog

Hej Folkens

Jeg vil abre vide om der er nogen der har en php-chat på lager? 200 point i dusør :)

(der er 75 på spil for php forum - og 75 for gæstebog)

ps - det skal ikke være en eller anden gratis service - jeg ønsker selv at have koden
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 11:27 #1
JEP... jeg har det hele hvad er din mail !?
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 11:28 #2
må chatten være med mysql ?!
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 11:31 #3
uuhhhaaa jeg hvade ikke set din pc- men jeg kan stadig godt skaffe det men så bliver det for $$
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. februar 2001 - 11:39 #4
forum: www.phorum.org
chat: www.delfs.dk (JD-Chat ver.2 - under skramel)
gæstebog: www.netcoders.dk eller www.phpscripts.com/PHP (phpscripts, de har de meste!)
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 11:46 #5
lojmann se han ps.... han vil ha\' du laver det hele til ham...
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. februar 2001 - 11:47 #6
delphimann -> Jamen, det er jo den du downloader på de sider!
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 11:51 #7
Hvis jeg skal lave en chat, gæstebog eller forum så må du hoste op med 3000kr istedet for 200 points :-)
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 12:01 #8
*GGG* jep lojmann men det er jo gratis servic og det ønsker han ikke !

Jeg kan fikse en fed chat for 2500,- og hvis blood er med på det så kan vi godt arbejde sammen... og lave en gigacool chat til dig....
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 12:10 #9
delphimann

Jeg har allerede en chat til ham som jeg har lavet, men han får den sq ikke gratis for der er mange timers arbejde bag den.

Lad os sige det på den måde chatten svare til chat.ofir.dk, chat.opasia.dk adichat.dk og coolchat.dk i et (dvs. min chat har presis samme funktioner som de 4 chats har hver for sig) :-)

Men 3000kr så er det hans
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 12:58 #10
hmm blood kan du ikke skrive hvad den kan ( måske vil jeg gerne købe den)
*GG* ofir og opasia har samme chat

men at den kan det samme som coolchat det vil jeg gerne prøve
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 12:58 #11
skriv f.eks
/me
/kick
/help

eller hvis du har den online hvor er den så oploadet !?
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. februar 2001 - 13:37 #12
delphimann -> Der er noget du har misforstået!

En gratis service:
Man placere noget HTML kode på sin side, som så henter de ting den viser fra en anden server.

De ting jeg linker til her, er hvor man downloader sourcen, sætter det op, og ligger det på på sin egen server... Og det er det manden beder om!
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 13:45 #13
/alert
/popup
/ban
/beskedfarve
/bgcolor
/brugerliste
/chatten
/down
/up
/from
/help
/kick
/loginlyd
/logud
/me
/namecolor
/reboot
/regler
/roomname
/roomtopic
/makeroom
/killroom
/seen

Dette er dem jeg kan huske i hoved (der er ca. 20 mer)
Men du kan ikke se chatten fordi men egen server virker ikke lige nu
men jeg hjælper ikke med at opsætte den på din server
Den er MEGET besværlig at tilpasse til din server fordi chatten er blandet sammen med min egen side så der er meget at redigere i og det må du klare selv
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 13:47 #14
hmm lojmann ok jeg troede han mente så han selv havde 100% rettighederover \"progarmmet\" for det har men jo ikke hvis man dowloade de der filer
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 13:48 #15
ok blood.... det kunne være cool...
men øøøhhh gør det noget hvis der går lidt tid før du får dine penge !?
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 13:50 #16
hvor skal jeg sende mine oplysninger hen ( mail )
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 14:11 #17
Jeg skal have penge først Dvs. du sender 3000 Kr. og jeg sender chatten

Men hvis du kigger lidt på ekspertens brugers info så finder du email osv.
Eks. prøv at klikke på mit brugernavn :-)
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:15 #18
Kan vi ikke finde ud af noget andet ?!
Som banner reklamer ?!
eller jeg fikser din mobil hvis du har sådan en...
Altså skifter lys i den... ( jeg er bare giga fattig for tiden) jeg har ingen penge !? jeg dør måske af sult... så kom nu... ok hvad lidt rabat nu har vi været venner i..... ligmeget... hvad så hvis du fjener /makeroom ( den har jeg ikke brug for)
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:17 #19
Jeg sender kontakter idag hvis vi kan sige 300,- + 100 point fra eksperten + 4 måneders reklame !?
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:18 #20
*LOL* mener kontanter.... og mener måske 350,- og ½ års banner
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:20 #21
hmm hvorfor lyver du i den profil !?

Hej og velkommen til min info på Eksperten. Min navn er Simon og jeg programere i PHP og Mysql. Jeg designer også sider og jeg laver alt gratis for alle

Jeg skal jo betale en HELE båndegård samt 3 grise *GG*
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 14:26 #22
*g* Der er forskel på at lave en sms sender på 5 minutter og en chat på et halvt år :-)
3000Kr eller ingen ting
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:29 #23
damn jeg har fået tilbudt den samme til 2000,- så jeg siger nej.... ( fra starchat.dk)

ej kom nu du midster jo ikke en skid på det...
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 14:45 #24
Jo jeg mister et halvt års arbejde på en chat til MIN EGEN side
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:55 #25
øøøhh du må da godt bruge den selv om jeg også bruger den *sS* se hvor sød jeg er.... Du er jo min makker genmem flere....ja du ved hvad jeg mener... og hvis din server ikke virker så værsgo\' brug min ( 30 mb til dig) min side hedder HouZe.dk
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:56 #26
JEG LOVER DIG JEG GIVER DEN IKKE TIL ANDRE... så er det vores lille chat... som kun dig og mig kan hygge om....*GGG* jeg er dog ikke bøsse ( jeg har heller ikke noget i mod bøsse)
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 14:58 #27
Eller nej hvad med jeg snakker med min DJ ( DJ WoX) danmarks vildst dj.... så holder vi giga klasse fest for dig eller et eller andet.... ( en standard fest ( 6 timers værdi 8000,-) men du får op 9 timer gratis !
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 15:00 #28
Nej!
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 15:01 #29
delphimann

Hæhæ Jeg er selv Dj og har også selv udstyret :-)
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 15:04 #30
*GG* så slipper vi for at betale transport og låner dit udstyr !*sS* helt ærlig jeg vil gi\' næsten alt hvad jeg har for den ( jeg har ingen penge)
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 15:06 #31
Har du penge må du få har du ingen må du gå sårdan er livet!
Du går vel heller ikke op i bilka og siger må jeg ikke få for 3000kr mad jeg har ingen penge!

Der er nogle der prøver at leve på at lave script og det kan man jo ikke ved at give dem væk vel!
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 15:17 #32
nej nej men hvis jeg så skriver på min side at man kan købe chat scriptet hos dig.... så får du jo røven fyldt med kunder... og jeg får en chat... cool ik !?
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 15:27 #33
Så køb den og lav reklame for mig jeg er skam ligeglad
Jeg går ikke under 3000Kr du skal lige huske at en chat i den størelse som min er har en verdi på ca. 10-15 tusen Kr
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 15:28 #34
ok.... så ligmeget *sS* du skal ikke ta\' dig af jeg græder....
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 15:29 #35
*g*
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 15:32 #36
du skal da ikke grine... se jeg har kaldt op admin for dig
Avatar billede tentakkel Nybegynder
22. februar 2001 - 16:32 #37
Hmm - har i aldrig hørt at det er uhøfligt at afbryde andres samtaler med ens egen? ;)
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. februar 2001 - 17:29 #38
blood -> Kan man se en demo at chatten?
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 19:00 #39
lojmann

Ja når jeg får min server til at virke
Avatar billede mollommol Nybegynder
28. februar 2001 - 15:17 #40
zs
Avatar billede mollommol Nybegynder
22. marts 2001 - 23:04 #42
sdf