Avatar billede loukas Mester
08. juli 2004 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskriv funktion, 2sider +1

Jeg er ved at lave et adminSystem til en webshop.
Her til skal jeg have lavet en funktion der udskriver 2 stk faktura og én adresselabel
Jeg kan godt lave en : window.print();
men hvordan får jeg den til at skrive 2 stk ???
Avatar billede roenving Novice
08. juli 2004 - 15:21 #1
Du kan ikke med javascript ...

Hvis dine brugere vil installere en activeX-ting, kan du måske bruge:

http://www.meadroid.com/sx_intro.asp
Avatar billede vagn16 Nybegynder
03. august 2004 - 15:53 #2
Jeg er ude efter noget af det samme og lytter derfor med her...

Kunne man ikke i asp eller php lave noget der bad en alm. printer at printe en side og derefter en label printer om at printe en anden?

vagn / 16
Avatar billede roenving Novice
03. august 2004 - 16:17 #3
Du skal bede om det client-side, og der kan du kun bruge activeX-objekter !-)
Avatar billede loukas Mester
20. marts 2013 - 17:09 #4
lukker