Avatar billede Jørgen Lund Nybegynder
07. juli 2004 - 16:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XAL Kørsel til import af DAta til debkart

Hvordan laves en kørsel der kan importere data og updatere eksisterende record i debkart

Import filen er en tabulator separeret.
Avatar billede mariaf Juniormester
07. juli 2004 - 16:33 #1
Det nemmeste er at bruge datamanipulation og så gemme kørslen. Husk at anvende Import, Update. Herefter kan du gå ind og ændre &outflddel til tabulator.
Avatar billede Jørgen Lund Nybegynder
08. juli 2004 - 08:47 #2
Hej
Hvor angiver man &outflddel ?
Avatar billede sorenzoo Juniormester
08. juli 2004 - 08:53 #3
Hvis man skal importere er det &inflddel der skal sættes til tabulator. Det kan gøres lige før read kommandoen.!
Avatar billede Jørgen Lund Nybegynder
09. juli 2004 - 08:59 #4
Jeg forstår desværre ikke jeres svar.

Hvorfor skal kørslen gemmes ?

Herefter kan du gå ind, Hvorind og ændre &outflddel til tabulator  ?
Hvis jeg forsøger at gemme kørslen til en test.txt findes den ikke efter følgende i C5 biblioteket ??

Lige før read kommandoen det kan jeg ikke finde ?
Avatar billede sorenzoo Juniormester
09. juli 2004 - 14:57 #5
Du skal gemme den som en rapport, og rette i rapporten / Kørslen inde i programmet.!
Der skal du indsætte formlen lige før read kommandoen.......!
Hvis du er max nybegynder ville jeg nok få min forhandler til at gøre det, da han sikkert kan gøre det på ca. halvandet sekund.....