Avatar billede krusnof Nybegynder
07. juli 2004 - 15:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vektor grafik - bølger

http://designforlife.dk/misc/waves.gif
Som I kan se på mit primitive eksempel, så har jeg forsøgt at lave tre sammenhængende bølger (bare med pencil i Illustrator)! Jeg har prøvet mig frem med pen-tool, men resultatet er ikke som jeg ønsker! Er der nogen der kan lave det for mig? Bare tre ens sammenhængende bølger, som ser lidt lækre ud i Illustrator!

PS. Det skulle gerne laves hurtigst muligt!
Avatar billede krusnof Nybegynder
07. juli 2004 - 15:30 #1
Kunne ikke oprette spm. i katagorien Illiustrator af en eller anden grund?!!
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. juli 2004 - 15:53 #2
hmm måske en anelse for smalle - men du kan jo selv arbejde videre med det.
Jeg startede med at sætte Grid og Snap to Grid til.
Og lavede lige nogle hurtige skitser i hånden som jeg ku' se hvordan buerne skulle gå.
http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/waves.ai
Avatar billede krusnof Nybegynder
07. juli 2004 - 17:09 #3
vil du ikke lave nogle der er lidt tykkere! har ikke lige tid at lære det nu!
Avatar billede amokart Nybegynder
07. juli 2004 - 17:53 #4
Du kan jo nøjes med første bølge - tag en kopi og indsæt to herefter!
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. juli 2004 - 18:43 #5
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. juli 2004 - 19:04 #6
det var fandme skarpt set amokart ;)
Avatar billede amokart Nybegynder
07. juli 2004 - 20:00 #7
zaaaaaarrrrrrrrrk, det tog mig også lidt tid!
(- min pointe er såmænd: tips og hints modsat færdigvarer i dette forum:)
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. juli 2004 - 20:02 #8
helt enig
Avatar billede krusnof Nybegynder
08. juli 2004 - 09:21 #9
Så spørger jeg lige: Er det ikke noget der bare ville lave de bølger, bare noget tykkere end doggy82? Har efterhånden stærkt brug for dem?
Avatar billede zhark Nybegynder
10. juli 2004 - 15:07 #10
Her er de tykkere, men eftersom du har Illustrator lyder det mærkeligt du ikke selv gør det?? Den fil fra "doggy82" kan du med eet klik selv bestemme hvor tyk/tynd stregen skal være, denne er 6 pkt.
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/waves-tyk.ai
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. juli 2004 - 16:33 #11
zhark> det er ikke stregen han mener - det er bølgetoppene
Avatar billede zhark Nybegynder
10. juli 2004 - 19:00 #12
Man må jo prøve at skyde sig ind på hvad det er?
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/wave-ny.gif
Avatar billede krusnof Nybegynder
10. juli 2004 - 20:09 #13
Nå, jeg fik ikke det ønskede indfor tidsfristen, men accepterer dog stadig doggy82's svar.