Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 01:46 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Web-kalender

Nogen der sidder og keder sig eller har en web-kalender alligevel..

For Jeg søger en ASP Kalender, hvor vi kan lægge data ind for hverdag, så skal de dage hvor der ligger noget data i være makeret makeret med en lille streg under (som normale links), og selve dagen skal være makeret med en farvet firkant. (Den må gerne sende en mail ud på de dage hvor der ligger data i kalenderen).

Det skal være en kalender i en side, og ikke en kalender der åbner sig i flere sider.

Den skal gå omkring 10 år frem

Gerne med Kategori

Se evt. http://www.vfu-fyn.dk/default.asp?id=244
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 01:47 #1
Glemte at sige, at i bedes undlade, at smide links til diverse site som asp.dk - hvor jeg skal ind og kigge selv.

Hvis i kender et sted hvor der ligger en der opfylder disse krav på dansk, så er et direkte link naturligvis velkommen.
Avatar billede tpiil Nybegynder
22. februar 2001 - 01:52 #2
ikke på dansk, men denne kalender kan da en del:
http://www.kamath.com/downloads/default.asp?DLOAD=11
man kan jo altid udvide :)
og jeg har ikke tid til det :(
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 01:54 #3
Skal være dansk..
Avatar billede tpiil Nybegynder
22. februar 2001 - 01:56 #4
så find en ordbog og kom igang :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 01:57 #5
*ss*
Avatar billede tpiil Nybegynder
22. februar 2001 - 02:00 #6
man det er da en nødløsning for den virker kan jeg så sige :)
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 04:03 #7
kan godt lave en til dig, vi skal bare lige blive enige om en pris !
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 06:54 #8
Kom med et foreslag
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 08:05 #9
Kig eventuel på http://www.moskjaer-data.dk/kalender/ eller http://www.maal2fyn.dk/kalender.asp, der er en tilrettet udgave af kalenderen.

Kalenderen koster dog mere end point, men kontakt mig på info@moskjaer-data.dk, hvis du stadig er interesseret.

--
Med venlig hilsen

Kurt Moskjær Andersen
Moskjær Data
Avatar billede d797fni Nybegynder
22. februar 2001 - 11:10 #10
Jeg har lavet en selv, den er dog ikke helt perfekt og virker kun i IE.

Den mangler også noget finpudsning.

http://www.trippendales.dk/nif/test.asp

meeennn 200 point ???? lad os nu se, måske!

Sig til.....
Avatar billede d797fni Nybegynder
22. februar 2001 - 11:11 #11
ahhhhrrrr, du søger en lille kalender.........nå...
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 12:24 #12
d797fni> Din kalender er desværre ikke god nok + at den kunne jeg oxo lave hurtigt, så spare man 200 *ss*

moskjaer> Hvor meget? Det er jo ikke et årsprojekt.. og den er allerede i brug hos andre, så det er vist ikke meget *S*
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 12:35 #13
Den er tilbudt andre til 2.400 kr. ekskl. moms.

--
Med venlig hilsen

Kurt Moskjær Andersen
Moskjær Data
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 12:41 #14
100% rettigheder??
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2001 - 12:47 #15
jeg ved ikke hvor hurtigt du skal bruge det - men jeg er selv ved at lave noget lignende, så hvis du kan vente kan det være det kan bruges...

men for point?? hmmmm...
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 12:50 #16
keysersoze> Hvor længe er det ca.?
Er du moms reg. så kan jeg godt betale noget, men 2400 uden fuld rettighed, så laver jeg det sq snart selv *S*
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2001 - 12:55 #17
bacardil >> jeg må stå dig svar skyldig - jeg ved det ikke :o/

måske kører det kanon og jeg er færdig i aften - men måske varer det en måned...

jeg er ikke moms reg. mere - medmindre der er sket en fejl på T&S som vi har på fornemmelsen...
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 12:57 #18
okey.. vender back senere og høre...
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 13:28 #19
bacardil> Der er rettigheder sådan at forstå, at du får koden så den kan placeres på dit webhotel og tilpasse den efter behov. Du har dog ikke lov til at tilpasse den og sælge den videre uden min accept.

--
Med venlig hilsen

Kurt Moskjær Andersen
Moskjær Data
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2001 - 15:43 #20
moskjaer >> nu er det ikke for at være bussemand eller noget - men den ligner rigtig meget til forveksling en jeg har et en sted før.... men er det bare mig???
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 16:00 #21
Hvad tænker du på? Giv gerne en URL...
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2001 - 16:15 #22
kan ikke lige huske det - men det minder mig dog om noget... men det er sikkert bare en der har fået præcis samme idé mht design og sådan...
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:12 #23
keysersoze> Hehe, ikke spydig ;-) Okay, jeg vil selvfølgelig gerne se den, hvis du finder en URL, men kalenderen er ikke inspireret af nogen bestemt.
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 17:29 #24
jeg kan kun grine....2400 kr. eksl. moms for noget som ikke virker !!
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 17:33 #25
littlep> Har du evt. et bud på en pris?
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 17:35 #26
½ liter cola & 20 prince light
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 17:37 #27
*gg*
ToP ;o)
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:38 #28
littlep>Jamen, jeg hører da gerne hvis du finder fejl i den - du er velkommen til at sende mig et screendump på kurt@moskjaer-data.dk
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 17:44 #29
der er op til flere, men jeg syntes selv du skal rode med dit lort !!
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 17:48 #30
bacardil smid lige en mail på:
staff@popper.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 17:49 #31
Ikke for at ødelægge den gode stemning, men skal vi finde ud af noget omkring den web-kalender?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. februar 2001 - 17:49 #32
okey, sendt om 5 min.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:50 #33
littlep>Tja, der røg den sidste del af min respekt for dig - en smule høflighed har aldrig skadet nogen.
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 17:56 #34
har ikke brug for respekt, så er ikke ked af det !!
Vil bare hjælpe den gut her, uden at han bliver helt blanket af, pga. pengegriske mænd :)
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 18:02 #35
Jeg har overhovedet ingen interesse i at blanke nogen af - min primære interesse er at levere noget som kunden er tilfreds med. Er kunden ikke tilfreds, er der selvfølgelig ingen betaling.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. marts 2001 - 10:47 #36
lukker
Avatar billede keysersoze Guru
06. marts 2001 - 11:52 #37
jeg er stadig i gang med det - kan desværre ikke give dig en forsmag da nettet lader vente på sig...

men jeg kan da lige prøve at melde tilbage når det nærmer sig...
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 11:46 #38
Det er iorden.
Du smider bare en icq besked