Avatar billede nullert Nybegynder
06. juli 2004 - 12:26 Der er 16 kommentarer

Strip poker

Skal lave et strip poker site, med webcam.¨
Har piger,webcams etc.

ved bare ikke helt hvordan , har set lignende i usa men de beskriver jo ikke lige hvordan man gør

nogen der kan hjælpe??
Avatar billede runeevers Nybegynder
06. juli 2004 - 12:58 #1
Vil gerne høre nærmere. int_p@hotmail.com
Avatar billede nullert Nybegynder
06. juli 2004 - 13:08 #2
Mail er sendt
Avatar billede nullert Nybegynder
06. juli 2004 - 13:08 #3
Mail kommer retur
Avatar billede runeevers Nybegynder
06. juli 2004 - 13:28 #4
Pokkers, prøv rune@heickendorf.com istedet. Beklager :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. juli 2004 - 15:44 #5
nullert - søger du hjælp til præcis, du skyder ret bredt da du ik fortæller om dine egne kompentencer
Avatar billede nullert Nybegynder
06. juli 2004 - 15:55 #6
jeg kan ingenting selv altså programmering har bare en ide om hvordan det skal foregå
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. juli 2004 - 16:17 #7
så det du søger er ikke hjælp til at komme igang, men en fuldt ud funktionel hjemmeside hvor det er muligt at spille stripppoker og bruge webcam samtidig. samt en mulighed for betaling.? forventer du dette gratis?
Avatar billede nullert Nybegynder
06. juli 2004 - 17:07 #8
ja det er en funktionel side jeg skal bruge.....og nej selvfølgelig forventer jeg ikke at det er gratis
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. juli 2004 - 18:23 #9
nullert - okay, så er du velkommen til at sende en mail hvor du beskriver lidt mere til martin@pezzo.dk
Avatar billede nuubie Nybegynder
10. juli 2004 - 01:41 #10
count me in..mail : 6x136868@tiscali.dk hvis der stadivæk mangles
Avatar billede on Nybegynder
28. juli 2004 - 19:20 #11
Kunne man få URL til den amerikanske side du har set dette på?

mvh. On!
Avatar billede jenslykke Nybegynder
27. november 2004 - 20:41 #12
Jeg har også set det!!!!
Bare Fra Asien!!!!

Det du skal koncentrere dig om er Dansk tipstjeneste c",)

Men ellers er konceptet ok det kræver en del Fysisk arbejde, jeg deltager ikke aktivt i sådan noget da der er for mange udgifter i det......

Men Her er det bedste råd jeg kan gi dig, Sørg for dine piger engang imellem Når en ny spiller logger ind "High roler" dem der ligger mange penge Lige skriver en hilsen på et skilt til vedkomne!!!!! så vedkomne og Resten kan se det er LIVE.... Det er meget vigtigt!!!!

Men held og lykke med det..

Jens
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
14. februar 2005 - 19:50 #13
For at omgå Dansk tips tj.
Skal man tage penge for at være medlem, og så kan man spille gratis.
Vindere osv. kan så evt. vinde points, og bruge dem på præmier mm...

Hvis man skal vinde penge ved selve strippokeren, så skal du finde en udenlands plads til den side, hvor det "drives" fra i et andet navn en dig selv, og du kan absolut ikke reklamere i Danmark ellers får du politiet og Tips på nakken.
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
30. juli 2005 - 14:59 #14
uha ... har en en lov mand med på jeres projekt ? (god ide)
Avatar billede nullert Nybegynder
30. juli 2005 - 20:25 #15
hey oleoldhoj er ikke helt med ???
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
31. juli 2005 - 17:54 #16
Jeg tænker en Jura/HD fyr som kan hjælpe med hvilket juridiske problemmer som I kan løbe ind i. Loven er en underligt ting, eg. kan ekstrabladet blive taget for rufferi, da de indirkte tjerner penge på prostition..... og sådanne noget kan jo blive til en kæp i hjulet. Så det kan godt betale sig at teame op med en sælger og en Jura fyr til den slags projekter.

jeg er ikke sælger eller jura fætter, btw.