Avatar billede varmeskud Praktikant
05. juli 2004 - 21:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

en jeg kan købe en windows xp cd af?

hey

ville spørge om der er en der har en windows xp studie version som jeg må købe en kopi af.

jeg har nemlig selv en, men den er blevet ridset så meget at den ikke virker mere.

jeg har min egen key som jeg kan bruge. derfor spørger jeg om der er en der har en kopi som jeg kan få brændt og sendt til mig hvor jeg så ville bruge min egen kode.

kontakt mig evt på mail kim@varmeskud.dk eller msn varmeskud@msn.com
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. juli 2004 - 21:01 #1
glemte at skrive jeg bor i Varde hvis der nu er nogen som bor der eller tæt på der har ville det jo være nemmest
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. juli 2004 - 21:29 #2
hey body..O)
Du kan altså lige prøve at brænde et image af den.. sæt feks. nero til at forsøge flere gange ved fejllæsning..O)
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. juli 2004 - 21:35 #3
hvordan det? i cdén er der faktisk en lille flænge i den. og så er den meget ridset. så den kan ikke bruges mere. men hvad hjælper det at tage et image af den?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. juli 2004 - 21:45 #4
så kan man selv brænde en ny.O)
flænge, altså den er knækket.?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. juli 2004 - 21:49 #5
normalt er de ok kvalitet, og en stor  ridse, i overfladen kan måske reddes, ved at at lave et image, i Nero er det blot at lave en cd kopiering. Også gemme den på hdén.
Jeg har ingen ide om dit spm. er lovligt, men forventer du har check på det..O)
Avatar billede leif Seniormester
05. juli 2004 - 21:56 #6
Ring til Microsoft, de kan hjælpe dig !!!!

Tlf.: 44 89 01 00
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. juli 2004 - 22:02 #7
mit spm skulle meget gerne være lovligt da jeg jo ikke spørger om noget ulovligt. man kan jo installere fra lige hvad som helst cd man ville bare man har en lovlig cd key
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. juli 2004 - 22:38 #8
har du nero, og har du prøvet at lave en kopi.?
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. juli 2004 - 23:06 #9
har nero men har ikke prøvet som du skriver. prøver i morgen. sov godt
Avatar billede gjersbol Nybegynder
05. juli 2004 - 23:30 #10
Mener det samme som leif... Ring til microsoft. Sidst jeg købte et nyt medie-kit (cd) gav jeg ikke mere end 125,- incl. porto. Du skal oplyse din reg. kode...
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. juli 2004 - 15:25 #11
okay så det er virkelig ikke mere end 125kr i alt. så er det jo til at over komme. hvor lang tid tog det før du fik den så?
Avatar billede gjersbol Nybegynder
06. juli 2004 - 21:53 #12
3 dage....
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. juli 2004 - 15:51 #13
okay. det er meget rimmeligt. ligger du et svar?
Avatar billede gjersbol Nybegynder
07. juli 2004 - 22:25 #14
svar... ;-)