Avatar billede bandit_ Nybegynder
05. juli 2004 - 16:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Tryk på t-shirt

Hej
jeg vil gerne købe en T-shirt med en skrift jeg bestemmer og et billed jeg har på computeren med en sort baggrund

Men hvor kan jeg bestille det henne?
Avatar billede rexman Nybegynder
05. juli 2004 - 19:04 #1
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juli 2004 - 19:10 #2
kan varmt anbefale www.rotation-media.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juli 2004 - 13:40 #3
og hvis du bor i Kbh. kan du hope over på hovedbanegården (lige ved uret)
og få det lavet mens ud venter :)  (foto-fremkalde-alt-mulig-butik)
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juli 2004 - 13:42 #4
forresten har de samme sted (og i de fleste store fotobutikker)
special printer papir som du kan printe på i ink-jet printer selv og så stryge på et t-shirt (eller whatever stof) med et strygejern, ser fint ud men holder kun 5-10 maskinvaske..
Avatar billede bandit_ Nybegynder
06. juli 2004 - 19:09 #5
ingen nyttige svar :(
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. juli 2004 - 19:26 #6
bandit - nu kan jeg ikke lade være med at grine lidt, må man høre hvilket svar du regnede med at få. du har fået online steder man kan gøre det. butikker i landet hvor man kan gøre det, opskriften på at lave dine egne.
Hvad mere forventer du af folk ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. juli 2004 - 19:43 #7
for mig at se er det kun en grund til du tog point selv og det var pga du skulle ha point nok til en kunne lave et banner for dig. Hvis jeg tager fejl må du rette mig
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juli 2004 - 19:52 #8
jeg må gi TX 100% ryg, banditen er lovløs, din frækkert :)
(må dit hat blæse af og solen stråler svede dine flakkende øjne når du rider mod solnedgangen, og må din hest være halt, og må støvet forevigt udtørre din mund
og 10.000 ørkenrotter urinere i din vanddunk! Og lad 'dem kende dit navn... Banditten den lovløse!)

:)
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. juli 2004 - 19:59 #9
mobius6 - rolig nu :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juli 2004 - 20:41 #10
hehe
:)
Avatar billede bandit_ Nybegynder
07. juli 2004 - 19:27 #11
Triple-x, rigtig nok men der var virkelig ingen jeg kunne bruge og slet ikke dit da jeg ikke lige kunne finde t-shirtene derinde?

Og til jer andre jeg kontaktede de firmaer deroppe men de ville ikke lave T-shirtene med mindre det var 50 stk og jeg bad kun om en?

Mobius6 - du er ikke sjov.
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. juli 2004 - 19:46 #12
bandit - det er helt fint du ikke kunne få lavet en t-shirt ved de firmaer. men du har stadig muligheden for at gå ned i f.eks. din lokale fotohandler.

Derudover giver man som regel point til folk der gider prøve at bruge tid på at hjælpe. for du fik svar på spørgsmålet om du kunne bruge det eller ej. du fik stadig mange gode svar muligheder
Avatar billede bandit_ Nybegynder
08. juli 2004 - 12:12 #13
de var da ikke gode, jeg kunne jo ikke bruge dem.
Avatar billede bandit_ Nybegynder
08. juli 2004 - 12:15 #14
http://www.eksperten.dk/spm/307413

Se triple-x, de kom også med nogle svar? Hvorfor accepterede du dem ikke?
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. juli 2004 - 14:26 #15
der kom et svar fra 2 personer i det spørgsmål du henvender sig til, men svarene var ikke rigtig besvarende på mit spørgsmål, muligvis skulle jeg have givet point ved dette spørgsmål, men det er fra 2003.
Jeg hænger dig ikke ud ellernoget fortæller bare at jeg ikke hjælper en person som dig igen, når du tager point selv efter alle de svar muligheder der næsten findes på dit spørgsmål.